کد خبر: ۲۹۰۲۵۵
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قم - تهران

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از ممنوعیت ورود خودروهای سنگین در روزهای 13 و 14 فروردین از ساعت 7 تا ساعت 24 به محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار پناهی به ترافیک روان محورهای منتهی به استان قم اشاره و افزود: اکنون ترافیک نیمه سنگین در محورهای آزاد راه قم - تهران و قم - سلفچگان وجود دارد.

وی با اشاره اینکه در روزهای 13 و 14 فروردین ماه سال جاری تمهیدات ترافیکی جاده ای اندیشیده شده است، گفت: ورود خودروهای سنگین در تمام محورهای مواصلاتی در این دو روز ممنوع است.

جانشین پلیس راه استان قم منظور از وسایل نقلیه سنگین را کامیون‏، کامیونت و تریلر دانست و گفت: محدودیت های ترافیکی برای خودروهای سنگین حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی شامل نمی شود و عبور وسایل نقلیه سنگین در تمام محورهای ورودی قم به غیر از محور قم - گرمسار در این دو روز ممنوع است.

وی، تردد خودروها را در محورهای ورودی استان قم مورد توجه قرار داد و گفت: رفت و آمد خودروها در محورهای مواصلاتی استان قم در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد رشد داشته است.

جانشین پلیس راه استان قم با اشاره به بارش باران در روزهای اخیر به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئن حرکت کنند تا شاهد وقوع حوادث تاسف بار در محورهای مواصلاتی نباشیم.

پناهی با تبیین دلایل تصادفات رانندگی گفت: 52 درصد تصادفات در جاده ها ناشی از ناتوانی رانندگان در کنترل خودرو به دلیل خواب آلودگی یا سرعت غیرمجاز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین