کد خبر: ۲۹۰۳۰۶
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس: موفقیت مذاکرات لوزان نتیجه حمایت رهبری از دولت است

نماینده مردم دشتی و تنگستان درمجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت تیم جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای لوزان در سوییس نتیجه حمایت بی دریغ رهبری از دولت تدبیر و امید است.
آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام محمد مهدی پورفاطمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم مذاکره کننده ایران در برابر شش قدرت بزرگ جهان در مذاکرات لوزان یک سر و گردن بالاتر بود.

وی یادآوری کرد: این موفقیت که بر مبنای رهنمودهای رهبری حاصل شده است، به عنوان یک برگ برنده و سترگ افتخار آمیز برای ملت ایران در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.

نمایند مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به مفاد بیانیه و توافق حاصل شده از مذاکرات لوزان در آینده نه چندان دور تاثیر مثبت آن در سرعت بخشی به توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مشاهده خواهد شد.

پورفاطمی گفت: پافشاری بر اصول و مواضع به حق ملت و نظام توسط تیم مذاکره کننده هسته ای و لحاظ آن در مفاد بیانیه توسط گروه 1+5 حقانیت جمهوری اسلامی را به دنیا اثبات کرد.

وی با تبریک این پیروزی به ملت، رهبری و دولت تاکید کرد: باید بپذیریم که باید با دنیا در ارتباط و تعامل متقابل باشیم و دستاورد مذاکرات لوزان نیز زمینه ساز تحقق این مهم است.

مفاد بیانیه پایانی لوزان پنجشنبه شب در پایان هشتمین روز مذاکرات ایران و 1+5 صادر و توسط ظریف وزیر امور خارجه ایران و موگرینی هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دانشگاه پلی تکنیک لوزان سوییس قرائت شد.

ظریف صبح روز جمعه در بدو ورود به تهران با اشاره به بیانیه پایانی لوزان گفت: مجموعه راه حل های اعلام شده در این بیانیه می تواند مبنای سند نهایی مذاکرات هسته ای باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین