کد خبر: ۲۹۰۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

جنگنده‌های‎سعودی‎امروز۲۰باربه‎یمن‎حمله‎کردند

جنگنده‌های عربستان سعودی امروز یکشنبه 20 بار به مناطق مختلف یمن حمله کردند که از جمله آنها کاروان‌های حمل سوخت و مواد غذایی بود که در این حمله 4 نفر کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند.
آفتاب‌‌نیوز : در تداوم تجاوز عربستان سعودی به خاک یمن جنگنده‌های این رژیم امروز هم ۲۰ بار مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، جنگنده‌های عربستان سعودی امروز یکشنبه 20 بار به مناطق مختلف یمن حمله کردند که از جمله آنها کاروان‌های حمل سوخت و مواد غذایی بود که در این حمله 4 نفر کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند.

گزارش‌ها حاکی از این است که به‌دنبال حملات جنگنده‌های عربستان در صنعا کمبود شدید مواد غذایی و سوخت وجود دارد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که جنگنده‌های سعودی امروز 6 خودروی حامل گندم و مواد غذایی در استان الحدیده را که در حال حرکت به "تعز" بود بمباران کردند. برخی منابع از شهادت 3 نفر و زخمی شدن 9 نفر دیگر در این تجاوز خبر دادند.

در یازدهمین روز تجاوز رژیم سعودی به خاک یمن، نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی بعد از درگیری‌های شدید با تکفیری‌ها و شبه‌نظامیان وابسته به عبدربه منصورهادی رئیس‌جمهور مستعفی یمن موفق شدند کنترل بندر عدن و جزیره العمال را کاملاً در دست بگیرند.

جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن، بدون هرگونه مجوز شورای امنیت سازمان ملل متحد و خلاف موازین و معاهدات بین المللی و حتی منشور اتحادیه عرب، وارد یازدهمین روز متوالی خود شده است، تجاوزات بی‌رحمانه‌ای که از بامداد پنج‌شنبه ششم فروردین به مناطق مختلف یمن آغاز شد.‎
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین