کد خبر: ۲۹۰۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

آخرین وضعیت مهدی کروبی/رضایت کروبی از عملکرد دولت در مذاکرات هسته‌ای

فرزند ارشد مهدی کروبی، ضمن ابراز گلایه از دولت درباره‌ی وضعیت پدرش و انتظار «حداقلی» عادی شدن ملاقات، درباره‌ی عملکرد دولت در سیاست خارجی گفت که آقای کروبی از مسیری که دولت در مذاکرات هسته‌ای پیش گرفته بسیار خوشحال است.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین کروبی در پاسخ به این که آیا در نوروز با پدر عیددیدنی داشتید، گفت: بله بعد از حدود ٤ ماه اجازه پیدا کردم که روز اول فروردین به مدت سه ساعت به همراه برادران و خانواده بدون حضور مامورین امنیتی با ایشان عید دیدنی داشته باشم.

به گزارش آفتاب، سایت انصاف‌نیوز در ادامه نوشته است: وی درباره‌ی وضعیت ملاقات گفت: ملاقات خیلی خوبی بود، پدرم خدمت همه‌ی مردم و دوستانشان عرض تبریک سال جدید را داشتند و سال پر برکتی را برای همه‌ی مردم آرزو کردند.

فرزند آقای کروبی درباره‌ی وضعیت وی از لحاظ روحی و جسمی نیز توضیح داد: آقای کروبی در دوران حصر حتی زمانی که شرایط سکونتش بسیار بد بود حدودا روزی دو ساعت در داخل آپارتمان پیاده روی می‌کردند ولی بعد از عمل‌های پی در پی و درد شدید زانو، دیگر قادر به پیاده روی نیستند ولی از لحاظ روحی بسیار خوب و قوی هستند. پدر خیلی متاثر بود از درگذشت برادرش و طلب مغفرت کرد برای آن مرحوم و سه خواهرش که در دوران حصر به رحمت خدا رفته‌اند.

حسین کروبی در توصیف شرایط فعلی و پیش بینی از شرایط آینده ی پدرش گفت: تا حالا پدرم هیچ خواسته‌ای از هیچکس در مورد حصر نداشته است ولی من خودم متعجب هستم که چرا آقای روحانی به عنوان رییس شورای عالی امنیت تا این حد نسبت به محصورین بی توجه بوده است، آیا بعد از گذشت دو سال از ریاست جمهوری حداقل نباید دیدار آنها با خانواده‌شان به صورت طبیعی صورت گیرد تا آنجا که خود من بیش از سه سال هست که ممنوع الملاقات باشم. انتظار این هست که لااقل در حصر از حقوق معمول زندانی مثل امکان ملاقات کلیه ی اعضای خانواده و بدون اعمال سلیقه ی مامورین برخوردار باشند و همانطور که آقای روحانی نسبت به ظلمی که به نماینده‌ی آزادیخواه مجلس، علی مطهری در برابر اوباش غیرخودسر صورت گرفت کنش نشان داده و دستور پیگیری دادند، از حقوق اولیه‌ی محصورین که گرفتار هستند دفاع کند، نه اینکه شرایط حصر هیج فرقی با دولت گذشته نکند.

فرزند ارشد کروبی در پاسخ به سوالی درخصوص نظر پدرش درباره سیاست خارجی دولت، گفت: آقای کروبی مانند اکثریت جامعه از مسیری که دولت در مذاکرات هسته‌ای پیش گرفته و با تدبیر خط بطلان کشیده بر سیاست‌های غلط دولت گذشته در تقابل با دنیا و تاراج ثروت کشور (که به گفته‌ی آقای نوبخت ۷۰۰ میلیارد دلار را در ۶ سال قورت دادند)، بسیار خوشحالند و برای دولت مردان و هیات مذاکره کننده آرزوی موفقیت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین