کد خبر: ۲۹۱۱۲۷
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴

مرگ مشکوک یک مادر باردار

یک زن باردار که برای تولد چهارمین فرزندش به یکی از بیمارستان‌های مشهد مراجعه کرده بود، فوت شد.
آفتاب‌‌نیوز : علی حسین‌زاده همسر متوفی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: همسرم 16 فروردین‌ماه در بیمارستان بستری و ساعت 15 همان‌روز کودکم متولد و تا ساعت 16 به بخش منتقل شد. حدود ساعت 18 حال همسرم بد شد و به دنبال آن تیم درمانی برای رسیدگی به وضعیت وی به اتاق آمد، و پس از گذشت یک ساعت که تیم درمانی در حال انجام اقدامات لازم بود و پس از حضور دو پزشک متخصص در بیمارستان، اعلام کردند که باید بیمار جراحی شود و دوباره همسرم به اتاق عمل منتقل شد و حدود دو ساعت بعد در بخش «آی.سی.یو» بستری شد که پس از انجام عمل به من و اطرافیان اطلاع دادند که رحم، قسمتی از تخمدان و دو فیبروم از داخل رحم برداشته شده است.

حسین‌زاده با اشاره به اینکه متاسفانه همسرم دو ساعت پس از بستری‌شدن در بخش «آی.سی.یو» فوت کرد، اضافه کرد: علت فوت از سوی مسئولان بیمارستان خونریزی داخل رحمی اعلام شده است.

حسین‌زاده افزود: پرسش من این است که چرا در طول 9 ماه بارداری همسرم که تحت نظر پزشک متخصص بود با وجود انجام آزمایشات و سونوگرافی و ... این مشکل مشخص نشده یا حداقل به ما اطلاع داده نشده بود؟ حتی در هنگام پذیرش در پرونده مشاهده کردم که عمل سزارین و میومکتومی (نوعی عمل جراحی در زنان که در آن یک توده غیرسرطانی از جنس بافت عضلانی که رشد غیرطبیعی پیدا کرده است، برداشته می‌شود) قرار است برای همسرم انجام شود اما از قبل اطلاعی در این مورد به من داده نشده بود.

وی با بیان اینکه این چهارمین زایمان همسرم بود، خاطرنشان کرد: همه موارد قبلی نیز سزارین و در همین بیمارستان و با یک متخصص صورت گرفته بود. حسین‌زاده با بیان اینکه در تمام موارد مراجعه به پزشک متخصص در طول دوران بارداری عنوان می‌شد که همسرم هیچ مشکلی ندارد و به راحتی زایمانش را انجام می‌دهد، ابراز می‌کندظهارکرد: احساس می‌کنم در این موضوع سهل‌انگاری شده است.

وی افزود: در حال حاضر پزشکی قانونی برای اطلاع از علت دقیق فوت، نمونه‌برداری انجام داده و گفته شده حدود سه ماه این بررسی به طول می‌انجامد، جواز دفن نیز صادر شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین