کد خبر: ۲۹۱۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

لخویا با شکست یاران حسینی قهرمان شد

دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ ستارگان قطر با یک شکست و یک پیروزی برای ایرانی‌های حاضر در این لیگ به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز : هفته بیست‌وپنجم لیگ ستارگان قطر امشب (یکشنبه) ادامه پیدا کرد که در یکی از دیدارها الاهلی مقابل لخویا تن به شکست 3 بر یک داد.

در این دیدار سیدجلال حسینی در روزی که مجتبی جباری دیگر هم تیمی‌اش در الاهلی در ترکیب حضور نداشت 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد. برای الاهلی مشعل عبدالله در دقیقه 17 گلزنی کرد و گل‌های لخویا که در گروه A لیگ قهرمانان آسیا حریف پرسپولیس است، توسط اسماعیل محمد (12)، یوسف المساکنی (25 و 85) وارد دروازه شاگردان زلاتکو کرانچار شد. لخویا با این پیروزی 59 امتیازی شد و یک هفته پیش از اتمام لیگ قطر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

ام‌صلال هم با حضور 90 دقیقه‌ای پژمان منتظری به مصاف قطر رفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست دهد. اسماعیل محمود (21)، شنلی موسى (60) و ثامر جمال (90) برای یاران منتظری گلزنی کردند.

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته دو تیم السد و الجیش به مصاف هم رفتند که پیروزی این میدان السدی‌ها بودند که با نتیجه پر گل 5 بر 2 حریف خود را از پیش رو برداشتند. برای السد که در گروه C لیگ قهرمانان آسیا حریف فولاد است لویز موریکی (33)، سعود مبارک الخاطر (2+45)، خلفان ابراهیم (50)، حسن الهیدوس (81) و ادینالدو باتستا لابینو (2+90) گلزنی کردند. دو گل الجیش هم توسط وسام رزق (44) و واجنر رینار ربیرو (86) وارد دروازه السد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین