کد خبر: ۲۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

گردن زدن اوباما توسط داعش + عکس

در بخشی از این کلیپ جلاد داعش می‌گوید: "این چاقو بر روی گردن "اوباما" قرار داده شده تا خون بدبوی آن را استشمام کنیم خدا این قدرت را به ما داده تا در قبال یهودیان نیز همین کار را تکرار کنیم." در ادامه اوباما فریاد می‌زند:"مامان‌! بابا‌! جان جهادی می‌خواهد من را بکشد‌! من را نجات دهید‌!"
آفتاب‌‌نیوز :
روز یکشنبه یک سایت امریکایی کلیپی کارتونی را منتشر که در آن سر اوباما توسط جلاد داعش بریده می‌شود. در این کلیپ ساخته شده جلاد می‌گوید که بریدن سر "باراک اوباما" رییس‌جمهوری امریکا پیامی به مردم آن کشور است. 

به گزارش خرداد، روزنامه "تایمز اسرائیل" با انتشار این کلیپ می‌نویسد: "اوباما در ابتدای کلیپ گریه و زاری و ناله می‌کند. سر او توسط کاراکتری بریده می‌شود که شباهت زیادی به "جان جهادی" جلاد معروف داعش دارد." در بخش دیگری از این کلیپ جلاد داعش می‌گوید: "این چاقو بر روی گردن "اوباما" قرار داده شده تا خون بدبوی آن را استشمام کنیم خدا این قدرت را به ما داده تا در قبال یهودیان نیز همین کار را تکرار کنیم." در ادامه اوباما فریاد می‌زند:"مامان‌! بابا‌! جان جهادی می‌خواهد من را بکشد‌! من را نجات دهید‌!" 

این کلیپ دو دقیقه پس از آن تمام می‌شود که نشان داده شده اوباما از خواب بیدار می‌شود و تمام آن چه دیده بود واقعیت نداشته است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین