کد خبر: ۲۹۱۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱

طبق قانون رضازاده باید استعفا دهد/ جلسات در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ادامه دارد/ نه موافق حضور کی‌روش هستم نه مخالف

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: من نه موافق حضور کی‌روش هستم و نه مخالف و یک نفری که فرستاده بودیم صرفا به خاطر پیشرفت مذاکرات کی‌روش و کفاشیان بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
نصراله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص جلسه امروز اظهار داشت: بدون شک باید عنوان جلسه امروز جلسه خوبی بود از سوی نمایندگان انتقادی مطرح نشده بود بلکه بیان یک سری مشکلات بوده است. 

وی در ادامه افزود: در واقع بحث امروز تاکید بر طرح‌های عمرانی بوده و اعتباراتی که اختصاص یافته بود به پایان رسیده و موضوع دیگر ارائه راهکارهای قانونی که برای برنامه 6 ساله توسعه بوده که تقدیم مجلس محترم شده است، من صحبت‌های انتقادی نشنیده بودم. 

وی در مورد دو شغله‌ها نیز عنوان کرد: البته رضازاده به محض حضور در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری باید از شورای شهر استعفا دهد. در بین روسای فدراسیون ها افرادی هستند که دو شغله بوده و سرکار هستند که باید طبق قانون دو شغله یکی را برگزینند. 

سجادی ادامه داد: من از قانونی که به دو شغله‌ها اجازه حضور در دو پست داده شده استاطلاع ندارم زیرا مجلس فقط می تواند قانون وضع کند و مجلس چنین قانونی را وضع نکرده است. 

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: ما در این مورد جلسات زیادی داشته‌ایم و هنوز هم ادامه دارد اما مطمئن هستیم که به نتایج خوبی خواهیم رسید. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در مورد تدوین آیین‌نامه حضور بانوان نیز بیان کرد: البته وزارت کشور در حال بررسی قضیه هست و ادامه خواهد داشت و به نتایج قابل قبولی می‌رسیم. 

سجادی در مورد حضور سیاسیون در ورزش عنوان کرد: به نظر من افرادی که بعنوان مدیر در ورزش بکار گرفته می‌شوند باید صلاحیت های تخصصی داشته باشند که دارای تجربه، مدیریت و سابقه است. ملاک ما باید تخصص باشد و ورزش نیز برای همه جذابیت دارد. 

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد مذاکرات کفاشیان و کی‌روش نیز بیان کرد: من نه مخالف کی‌روش هستم و نه موافق و اساسا انتخاب مربی تیم ملی به عهده خود فدراسیون است. 

وی خاطر نشان کرد: ما نیز یک نفر را بعنوان نماینده فرستاده بودیم که کار مذاکره خوب پیش برود و امیدوارم که با حضور وی بتوانیم شاهد پیشرفت فوتبال باشیم.  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین