کد خبر: ۲۹۱۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

دستگیری 2 قاچاقچی زن با 6 کیلو هروئین در همدان

دو قاچاقچی زن با جاسازی مواد مخدر از نوع هروئین در وسایل همراه خود قصد داشتند آن را به کرمانشاه منتقل کنند که توسط عوامل پلیس مبارزه مواد مخدر پس از ورود به شهر همدان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : فرمانده انتظامی همدان از کشف و ضبط شش کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین از دو قاچاقچی زن پیش از ورود به شهر همدان خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان دوشنبه شب پس از انجام یک کار اطلاعاتی گسترده از ترفند قاچاقچیان برای استفاده از بانوان در انتقال مواد مخدر آگاه شدند.

وی اضافه کرد: بر این اساس کنترل مسیرهای اصلی و فرعی منتهی به همدان در دستور کار قرار گرفت و در نهایت قاچاقچیان که با استفاده از خودروی عمومی اتوبوس قصد جابجایی مواد مخدر را داشتند شناسایی شدند.

وی بیان کرد: دو قاچاقچی زن با جاسازی مواد مخدر از نوع هروئین در وسایل همراه خود قصد داشتند آن را به کرمانشاه منتقل کنند که توسط عوامل پلیس مبارزه مواد مخدر پس از ورود به شهر همدان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی همدان افزود: ماموران در بازرسی از وسایل همراه این دو قاچاقچی شش کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط کردند و قاچاقچیان را پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دادند.

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 9 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و بیش از 70 کیلوگرم تریاک در این استان کشف و ضبط شده است.

کشفیات مواد مخدر در استان همدان از نوع هروئین در سال 93 نسبت به سال قبل از آن 88 درصد افزایش داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین