کد خبر: ۲۹۲۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

برانکو: فردا رفیقم، رقیبم است

سرمربی پرسپولیس می‌گوید فردا در دیدار مقابل سپاهان با رفیقش، رقیب خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: خیلی هیجان‌زده‌ام. به خصوص این که بعد از 10 سال با رفیق و همکارم آقای فرکی روبه‌رو شدم و توانستم او را ببینم و از این بابت خیلی هیجان زده‌ام که فردا قرار است او رقیبم باشد. او نیز در طول چند سال گذشته خیلی از مسائل و وقایع را پشت سر گذاشت. من و او در طول چند سال همکاری لحظات خوشحالی و غم زیادی با هم داشتیم و این زیباترین مسئله‌ای است که بین من و ایشان وجود دارد.

وی افزود: متاسفانه در اولین بازی باید در داربی پرسپولیس و سپاهان روی نیمکت بنشینم و همان طور که می‌دانید بعد از مسابقه پرسپولیس با استقلال این بزرگ‌ترین داربی است که پرسپولیس دارد.

برانکو ادامه داد: راجع به سپاهان لازم نیست چیزی بگویم. خودتان می‌دانید که در طول 4-5 سال گذشته آنها چه نتایج خوبی را گرفته‌اند.

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره بازی با فردا با سپاهان نیز گفت: فردا یک مسابقه پر از هیجان و البته کاملا مبهم است. انتظار مسابقه‌ای را خواهیم داشت که از آن بسیار لذت خواهیم برد. واقعا هیجان‌زده و خوشحالم که دوباره به ورزشگاه‌مان برگشتم و همچنین به جمع تماشاگرانی که بهترین‌های دنیا هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال آیا در طول چند روزی که به ایران آمده ‌از پرسپولیس شناختی پیدا کرده‌ است یا نه و این که آیا ترکیب را برای بازی فردا خودش می‌چینید یا دستیارانش گفت: در خلال 9 سال گذشته که در ایران نبودم، به دفعات شد که به خصوص با باشگاه پرسپولیس و همین طور سایر باشگاه‌ها در تماس بودم. البته این من هستم که قرار است تیم را بچینم. به نظرم در این مدت زمان کوتاه توانستم تیم را بشناسم و با هر نوبت تمرین نیز بیشتر و بیشتر با تیم آشنایی پیدا می‌کنم. همچنان که ترکیب تیم را برای بازی با استقلال خوزستان این من بودم که چیدم. امید عالیشاه به دلیل محرومیت فردا نمی‌تواند بازی کند و محسن بنگر در بازی قبل مصدوم شد.

برانکو در پاسخ به این سوال که وقتی در بازی فردا پیام صادقیان و چند بازیکن دیگر را در اختیار ندارد چه تدبیری برای پر کردن جای آنها خواهد داشت، گفت: اجازه بدهید این جزو اسرار پرسپولیس باشد و برای خودمان بماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین