کد خبر: ۲۹۲۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

کی‌روش از پاسخگویی طفره رفت

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هیچ صحبتی درباره حرف‌های روز گذشته‌ام ندارم.
آفتاب‌‌نیوز : کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان در خصوص صحبت‌های روز گذشته‌اش که اعلام کرده بود در ایران مثل گروگان است گفت: من هیچ صحبتی درباره حرف‌های دیروزم ندارم چرا که آن حرف‌ها تمام شد و اگر به دنبال شنیدن آنها هستید فیلم صحبت‌ها و صدای ضبط شده‌ام موجود است.

وی افزود: از این به بعد من هیچ صحبتی در مورد این مسائل نخواهم داشت و در حال حاضر هم در این باره صحبت نمی‌کنم. بلکه فقط راجع به کار خود حرف خواهم زد.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که در فاصله 36 روز مانده به آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی چه برنامه‌ای برای تیم ملی دارد، گفت: از نقد و تفکر و سؤال شما تشکر می‌کنم اما فعلا صحبتی در این باره ندارم.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: نظرات دیروز من کاملا منعکس شد و امروز روز دیگری است و هیچ صحبتی ندارم که بخواهم به صحبت‌های روز گذشته‌ام اضافه کنم. اکنون زمانی است که باید کمی صبر داشت، سکوت کرد و ساکت ماند تا به تیم ملی کمک کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که از صحبت‌های دیروز او برداشت شده که می‌خواهد با تیم ملی قطع همکاری کند و بهتر است پاسخی صریح در این خصوص بدهد، گفت: باید زمان ایجاد شود و این فرصت را بدهیم که شرایطی مناسب فراهم باشد و آن زمان من صحبت‌هایم را حول و حوش تیم ملی به طور کامل انجام خواهم داد.

به گزارش تسنیم، کی‌روش در واکنش به این موضوع که آیا نمی‌خواهد به خاطر آن از 80 درصد مردمی که خودش می‌گوید دوستش دارند و موافق ماندنش در تیم ملی هستند، پاسخی بدهد خاطرنشان کرد: اکنون مقداری نیاز به کمی صبر و زمان داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین