کد خبر: ۲۹۲۲۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

«جورج کلونی» با کمربند انتحاری‌اش، مردم نیویورک را شوکه کرد+عکس

«جورج کلونی»، بازیگر هالیوودی دقایقی پیش از شروع فیلم جدیدش با عنوان «هیولای پول»، در حالی‌ که کمربند انتحاری بسته بود، با همسرش در پیاده‌روهای نیویورک قدم زد که این موضوع برخی از مردم این شهر را شوکه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
«جورج کلونی» روز گذشته با همسرش سر صحنه فیلمبرداری پروژه جدیدش تحت عنوان «هیولای پول» ظاهر شد.

فیلمبرداری این پروژه سینمایی مدتی است که به کارگردانی «جودی فاستر» آغاز شده و صحنه‌هایی از آن نیز روز گذشته در نیویورک فیلمبرداری شد.

«کلونی» روز گذشته برای بازی در این فیلم، با همسرش سر صحنه فیلمبرداری در نیویورک حاضر شد ولی پیش از شروع فیلمبرداری در حالی‌که کمربند انتحاری بسته بود با همسرش شروع به پیاده‌روی کرد که البته این موضوع مردم این شهر را تا حدودی شوک‌زده کرد.

به گزارش فارس، «هیولای پول» داستان یک شخصیت مشهور تلویزیونی (با بازی جورج کلونی) است که به عنوان مرشد مالی وال استریت شناخته می‌شود. مردی تمام پول خانواده‌اش را بعد از پیروی از مشورت‌های این مجری تلویزیونی از دست می‌دهد و برای پس گرفتن پولش او را هنگام برنامه زنده تلویزیونی گروگان می‌گیرد و تهدید می‌کند اگر قبل از بسته شدن بازار، سهام را بالا نبرد او را خواهد کشت. در عین حال وقتی که خبر این گروگان‌گیری زنده در تمام کشور پخش می‌شود، میزان بینندگان این برنامه به طور باورنکردنی بالا می‌رود.

30 میلیون دلار برای هزینه ساخت این فیلم پیش‌بینی شده و «جیمی لیندن» فیلمنامه ‌آن را نوشته است.

این فیلم قرار است در تاریخی نامعلوم طی سال 2016 میلادی به نمایش درآید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین