کد خبر: ۲۹۲۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

کلاهبردار 5000000000 ریالی را شناسایی کنید+عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر یک کلاهبردار پنج میلیارد ریالی از شهروندان خواست او را شناسایی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
در تاریخ سیزدهم بهمن ماه پارسال فردی با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 تهران اعلام کرد که از حساب بانکی اش واقع در شعبه فلکه دوم صادقیه مبلغ 500 میلیون تومان برداشت شده و خود او نیز از طریق یکی از دوستانش که جهت وصول چک به بانک مراجعه کرده ، در جریان این موضوع قرار گرفته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "جعل" و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گفت و با آغاز رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که شخصی با جعل اوراق هویتی متعلق به مالباخته و معرفی خود به عنوان صاحب حساب ، اقدام به برداشت 500 میلیون تومان پول از حساب مالباخته کرده است.

در ادامه کارآگاهان با مراجعه به شعبه فلکه دوم صادقیه و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصویر فردی حدودا 35 الی 40 ساله شدند که با مراجعه به شعبه ی محل افتتاح حساب مالباخته ، اقدام به برداشت پول از حساب وی کرده بود.

در شرایطی که بنا بر اظهارات کارمند بانک ، برداشت کننده پول از حساب با ارائه مدارک شناسایی حاوی اطلاعات دقیق هویتی مالباخته اقدام به برداشت پول کرده ، اما مالباخته با وجود رؤیت تصویر این شخص موفق به شناسایی وی نشد.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده در اداره سیزدهم پلیس آگاهی و به منظور شناسایی و دستگیری متهم پرونده ، دستور انتشار تصویر به دست آمده از این شخص از سوی مقام قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت ، محل سکونت ، محل های تردد و یا اقدامات مجرمانه این شخص را از طریق شماره تماس 51055513 در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین