کد خبر: ۲۹۲۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

رضا رویگری: از تلویزیون طلبکارم/ ظاهرا تنها انتقاد از هنرمندان مجاز است

رضا رویگری از نوع نگاه برنامه‌های طنز تلویزیونی انتقاد کرد و گفت متاسفانه ظاهرا تنها انتقاد از هنرمندان بی اشکال است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی: رضا رویگری از نوع نگاه برنامه‌های طنز تلویزیونی انتقاد کرد و گفت متاسفانه ظاهرا تنها انتقاد از هنرمندان بی اشکال است. رضا رویگری که در آثار موفقی سینمایی همچون بوتیک شرکت داشته و سال‌های در صنعت دوبله فعالیت کرده به حواشی پیرامون سریال مدیری پرداخته و آفتاب گفت: «نبود فرهنگ نقد و نقدپذیری همیشه در برابر هنرمندان وجود داشته است ظاهرا انتقاد اجتماعی از هیچ صنف و طبقه ای مجاز نیست و فقط از هنرمندان و بازیگران آزاد است. متاسفانه به برخوردهای یک طرفه و مقطعی عادت کردیم. خودمن هم بارها به خاظر برخی از نقش هایم مانند بوتیک و یا اخراجی های سه با بازخوردهای عجیبی  رو به رو شدم. باید قبول کنیم  صنعت درمان و بیمارستان های ما با مسائل و مشکلاتی رو به روست که واکاوی و بیان آن ها به رفع شدنش کمک می کند.»

 رویگری به وضعیت رسانه ملی نیز اشاره کرد وگفت: «رسانه ملی شرایط و اوضاع پیچیده ای دارد من مبلغ میلیونی از تهیه کنندگان تلویزیون طلبکارم اما هنوز هیچ کس بدهی مرا پرداخت نکرده است. مشکل مالی تنها قضیه نیست در دوران گذشته بسیاری از هنرمندان بنا به هیچ دلیل مشخصی ممنوع الکار بودند مثلا از کسی می پرسیدم چرا کار نمی کنی؟ می گفت نمی دانم چرا ظاهرا ممنوع الکارم! این وضعیت قطعا بر مخاطبان رسانه تاثیر منفی  گذاشت. البته با تغییر مدیریت تلویزیون  وعده بهبود اوضاع د اده شده است اما من هنوز چیزی احساس نکردم.»

گفتنی است، سریال «در حاشیه» مهران مدیری که از ابتدای تولید با حاشیه‌های فراوانی مواجه بود و زمان پخش با اعتراض‌های پزشکان و سازمان نظام پزشکی مواجه شد حالا در واکنشی دیگر با اعتراض وکلا به این اثر مواجه شده است در سریال «در حاشیه» علی اوجی نقش وکیل مهران مدیری را بازی می کند. شاید عمده اعتراض پزشکان به این شخصیت بازمی‌گردد چون وی معمولا با کلک و از مجراهای غیر قانونی کارهایش را پیش می‌برد و حتی در سریال چند تن از کارکنان بیمارستان را نیز به همین شیوه معرفی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
هوچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
0
4
به نظرم اکثر پزشکان در ایران تاجر هستند و به مردم و بیماران به چشم منبع درآمد نگاه میکنند .
در این مملکت به پزشکان زیادی پر و بال داده شده است و لازم است نوک بالهایشان قیچی شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین