کد خبر: ۲۹۲۸۴۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

چارت سازمان مدیریت‌ و‌ برنامه‌ریزی ابلاغ شد+ نمودار

نمودار جدید سازمانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با موافقت رییس جمهور و امضای معاون وی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ابلاغ شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در سال گذشته با حکمی از سوی رییس جمهور که بر اساس اصل 126 قانون اساسی و در اجرای مصوبه 168 جلسه شورای عالی اداری صادر شد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی که در سال 1386 توسط دولت نهم منحل شده بود همراه با سازمانهای استانی آن احیا شد.

بر این اساس با توجه به اهمیت چیدمان سازمانی و عملکرد بخش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نمودار پیشنهادی آن در بهمن ماه سال گذشته برای نظرخواهی از سوی کارشناسان امر تدوین و منتشر شد.

مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی متناسب با اهداف و وظایف آن، فعالیت‌های مرتبط را در چهار سطح مطالعه و پژوهش،برنامه ریزی، سازماندهی اجرایی و تحول اداری همچنین نظارت و ارزیابی عملکردها طبقه بندی کردند و 10 معاونت در نمودار سازمانی این سازمان طراحی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور که در چند سال گذشته به عنوان سازمانی جداگانه و مستقل فعالیت می‌کرد نیز به ریزمجموعه این سازمان اضافه شد.

به گزارش ایسنا، اما اکنون بعد از حدود پنج ماه از صدور مجوز احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نوبخت-رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی - با تغییراتی نسبت به نمودار پیشنهادی چارت این سازمان را ابلاغ کرد.

بنا بر این گزارش نمودار سازمانی جدید متشکل از ۷ معاونت با عناوین، توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، هماهنگی برنامه و بودجه، فنی و توسعه امور زیربنایی، توسعه امور تولیدی، توسعه امور علمی و فرهنگی، توسعه امور اجتماعی و عمومی و "امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی" است.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین