کد خبر: ۲۹۲۹۹۵
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

دکتربازی مرد شیاد با ویزیت ۲۰ هزار تومانی

فردی که به صورت غیرمجاز نسبت به پذیرش بیماران مبتلا به دیسک کمر و رماتیسم و انجام طب سوزنی در شهرستان بجنورد اقدام می‌کرد، توسط پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ صادق نامور رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش دریافتی مبنی بر اینکه فردی به صورت غیرمجاز در سطح شهرستان بجنورد اقدام به پذیرش غیر قانونی بیماران مبتلا به دیسک کمر و رماتیسم می‌کند، بلافاصله مراتب به منظور جلوگیری از تهدید علیه بهداشت و سلامت جامعه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت. 

وی در ادامه اظهار داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی محل سکونت متهم را که در پ یک واحد مسکونی اقدام به پذیرش بیماران می‌کرد را شناسایی و دستگیر کردند. 

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی افزود: در برسی‌های به عمل آمده مشخص شد که متهم مدت ۶ ماه است در حوزه طب سوزنی فعالیت دارد که به طور متوسط، روزانه دو نفر را پذیرش و مبلغ ۲۰۰ هزار ریال برای هر جلسه از بیماران دریافت می‌کرد. 

سرهنگ نامور با اشاره به اینکه متهم فاقد مجوز‌های لازم از وزارت بهداشت و درمان است و مکان فعالیت وی متناسب با هرگونه امور پزشکی نمی‌باشد، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های به عمل آمده و در حضور نماینده دانشگاه علوم پزشکی از ادامه فعالیت وی جلوگیری و محل فعالیت متهم پلمپ شد. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین