کد خبر: ۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۸۴ - ۱۶:۵۱

احمدی نژاد،رئیس شورای عالی معلولان شود

آفتاب‌‌نیوز : در اين نامه آمده است؛ توجه به مشكل مسكن، اشتغال، بيمه اجباري تامين اجتماعي، توانبخشي، خانواده‌‏هاي معلولان، ازدواج و اياب و ذهاب معلولان حداقل انتظاري است كه معلولان از رييس‌‏جمهور دارند. 

از دولت ايران انتظار مي‌‏رود، به تشكل‌‏هاي غيردولتي معلولان با توجه به تفاوت ماهيت خدمتي اين تشكل‌‏ها با ساير تشكل‌‏هاي غيردولتي كشور، نظر ويژه‌‏اي داشته باشند.
 
در اين نامه تصريح شده است؛ از دولت انتظار داريم با تشكيل صندوق حمايت از فرصت‌‏هاي شغلي، ازدواج، مسكن و درمان ويژه معلولان از دردهاي معلولان كاسته و با اين اقدام در جهت تحقق عدالت اجتماعي گامي بردارد. 

همچنين، از وزير رفاه و سازمان بهزيستي به عنوان وكلاي معلولان انتظار داريم؛ عدالت را به معناي واقعي در دفاع از بودجه‌‏هاي جاري، به خصوص بودجه سال 85 و هم در پيگيري قانون 16 ماده‌‏اي با تشكيل دبيرخانه پيگيري حقوق جامع معلولان اهتمام ويژه داشته باشند. 

در اين نامه با اشاره به ديگر مشكلات معلولان، آمده است؛ تشكل‌‏هاي غيردولتي معلولان ايران خواهان حضور همه‌‏جانبه معلولان در عرصه‌‏هاي اجتماعي به منظور كسب حقوق همه‌‏جانبه و تغيير نگرش جامعه نسبت به معلولان بوده از اين جهت از دولت انتظار داريم راه‌‏هاي ممكن را براي بروز استعدادهاي معلولان هموار كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۸۴/۰۹/۱۲
0
0
همنوعانش منشا خير باشد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین