کد خبر: ۲۹۴۶۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵

کمپین اجباری مخابرات برای نابود کردن مشترکان اینترنت نامحدود/نیمی از کاربران جهان آنلاین می‌شوند

فروش اینترنت پرسرعت برای مشترکان فعلی سرویس ADSL نامحدود شرکت مخابرات استان تهران با همان تعرفه سرویس نامحدود تحت عنوان کمپین شگفت انگیز آغاز به کار کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدرضا بیدخام، معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: مشترکان فعلی سرویس ADSL نامحدود شرکت مخابرات استان تهران می‌توانند با همان تعرفه قبلی، در این کمپین شرکت کنند.

وی از جمله مزایای این کمپین را افزایش سرعت پهنای باند به 2 یا 4 برابر سرعت فعلی، حجم دانلود اضافه رایگان ماهیانه، دانلود شبانه رایگان برای محصولات ستاره‌دار اعلام کرد و گفت: پرداخت هزینه‌ها به صورت پس‌پرداخت (Postpaid) و از طریق قبوض تلفن ثابت از مشترکان دریافت می‌شود.

همچنین هزینه ترافیک اضافی نیز به صورت پس پرداخت بر روی قبوض از مشتری دریافت می‌شود.

او با بیان این مطلب که امکان تغییر وضعیت از سایر کمپین‌ها به کمپین شگفت انگیز وجود ندارد گفت: مشترکان علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی می‌توانند از طریق سامانه 2020 یا نشانی الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران (www.tct.ir) نسبت به خریداری سرویس و شرکت در کمپین شگفت انگیز اقدام کنند.

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران تعرفه سرویس‌ها و تعرفه حجم اضافه دانلود را به شرح ذیل اعلام کرد:

:

مشخصات سرویس فعلی  نامحدود

 مشخصات سرویس پیشنهادی به مشترک

 پهنای باند

 تعرفه (ریال)

 پهنای باند

 ترافیک ماهیانه (GB)

 تعرفه (ریال)

تعرفه در حال عادی (غیرکمپین)

 128Kps

99.200

 256Kbps

5

99.200

130.000

 512Kbps

4

161.000

 256Kbps

125.600

 512Kbps

5

125.600

155.000

 1Mbps

4

176.000

 512Kbps

204.800

 *1Mbps

8

204.800

275.000

 * 2Mbps

7

287.000

 1Mbps

383.200

* 2Mbps

13

383.200

490.000

* 5Mbps

12

469.000

 2Mbps

745.600

* 5Mbps

31

745.600

843.000

* 10Mbps

30

837.000

 

تعرفه حجم اضافه دانلود (ریال):

GB≤5

36.000

5<GB≤10

26.000

GB>10

16.000

 

اعتراض شرکتهای پیامکی به اعمال یکباره افزایش نرخ SMS
مصوبه افزایش نرخ پیامک موبایل که اسفندماه سال ۹۳ به تصویب مجلس رسید از سوی اپراتورهای موبایل با حدود یک ماه تاخیر به شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیامک ابلاغ شد که این موضوع اعتراض این شرکتها را برانگیخت

به گزارش خبرنگار مهر، افزایش نرخ پیامک تلفن همراه با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال ۹۴ دیده شده و براساس آن مقرر شد که اپراتورهای تلفن همراه، علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال از استفاده کنندگان این خدمات هزینه بیشتر دریافت کنند.

اسفندماه سال ۹۳ نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب یک بند الحاقی به تبصره ۱۹ لایحه بودجه سال ۹۴ مقرر کردند که اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی موظفند علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ ۱۰ ریال از استفاده کنندگان پیامک دریافت و به حساب درآمد عمومی ردیف ۱۶۰۱۵۴ نزد خزانه داری کل کشور واریز کنند؛ درآمد ناشی از این افزایش به سازمان هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تعلق خواهد گرفت.

با توجه به تایید نهایی بودجه سال ۹۴ از سوی شورای نگهبان، اپراتورهای موبایل از ابتدای فروردین ماه ملزم به اجرای این قانون شدند و براین اساس نرخ پیامک از اول فروردین ماه ۹۴ با یک تومان افزایش محاسبه شده است.

حال با گذشت بیش از ۴۰ روز از الزام برای افزایش نرخ این خدمات، شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیامک طرف قرارداد اپراتورهای موبایل به اعمال یکباره این مصوبه از سوی اپراتور همراه اول و ایرانسل اعتراض دارند.

این شرکتها به تاریخ ابلاغ نامه افزایش تعرفه پیامک کوتاه از سوی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل انتقاد کردند.

گفته شده است که نامه های ابلاغی از سوی همراه اول ۷ اردیبهشت و از سوی ایرانسل ۱۹ فروردین به شرکتهای پیمانکار پیامک ارسال شده و این درحالی است که براساس این ابلاغیه، افزایش قیمت پیامک در فاکتورهای فروردین ماه این شرکتها یعنی پیش از ارسال ابلاغیه نیز اعمال خواهد شد.

حال با وجود ارسال پیامک ها و تسویه اپراتورها با کاربران، این تاخیر اپراتورهای موبایل در اطلاع رسانی به پیمانکاران خدمات SMS، مشکلات عدیده ای را برای اپراتورها و کاربران ایجاد کرده که ضررهای احتمالی به همراه خواهد داشت.

میرمحمدی مدیر یکی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پیامک - CP - در این باره به مهر گفت: این بی توجهی و عدم اطلاع رسانی از سوی اپراتورهای موبایل موضوع تازه ای نیست و نیمه دوم سال گذشته نیز اپراتور همراه اول با لغو یکطرفه تخفیف های اعلام شده جهت ارسال پیام های انبوه تبلیغاتی، نسبت به افزایش قیمت ارسال این پیامکها در حدود ۲۲ ریال اقدام کرد که این تغییرات نیز با وجود اعتراضات گسترده کاربرها بصورت تحمیلی اجرا شد.

 

 


نیمی از جمعیت جهان آن‌لاین می‌شوند

نیمی از جمعیت جهان تا 15 سال دیگر آنلاین می‌شوند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسسه مطالعاتی یورومانیتور با انتشار تحلیلی پیش‌بینی کرد که تا سال 2030 بیش از نیمی از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی خواهند داشت. یورومانیتور عنوان کرده است که به رغم توسعه بسیار سریع استفاده از ابزارهای با قابلیت اتصال به اینترنت، تا سال 2030 تنها نیمی از جمعیت جهان آنلاین خواهند بود. یورومانیتور می‌گوید که طی سال‌های آینده بیشترین میزان افزایش در استفاده از اینترنت در میان کشورهای کمتر توسعه یافته و کم‌درآمد آسیا و آفریقا خواهد بود. این موسسه همچنین تصریح می‌کند که طی سال‌های آینده اینترنت موبایل مهمترین بخش در ضریب نفوذ اینترنت خواهد بود و در این میان تعرفه‌های استفاده از اینترنت و تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت نقش مهمی ایفا می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
aceman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
1
من الان از سرویس 512Kbps نامحدود استفاده میکنم ماهیانه 204.800 پرداخت میکنم ۴.۴ گیگ هم روزانه متوسط دانلود میکنم
سرویس پیشنهادی برای همین پول فقط ماهی ۴ گیگ ترافیک میده!!؟
مردم را چی فرض کردین؟
هاشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
1
اگه مخابرات اینترنتش رو محدود کنه، مطمئناً خیلی از مشتری هاش رو از دست میده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین