کد خبر: ۲۹۵۰۹۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

عبور «ایران برگر» از 4 میلیارد تومان

«من دیه گو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی از روز چهاشنبه به نمایش درآمد و در سه روز اول توانست به فروش 60 میلیون تومان دست یابد.
آفتاب‌‌نیوز : از روز چهارشنبه (9اردیبهشت) به ترکیب اکران نوروزی فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» اضافه شد. این فیلم  ساخته بهرام توکلی از روز چهاشنبه با سرگروهی پردیس زندگی پرده سینماها رفت. این فیلم در سه روز اول توانست به فروش 60 میلیون تومان دست یافت.واد نوروز بیگی در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره اکران فیلم توضیح داد: این فیلم با توجه به نداشتن پردیس ملت و آزادی در سه روز اول توانست به فروش 60 میلیون تومان دست یافت .

بنابراین گزارش، تازه ترین فیلم سینمایی بهرام توکلی در 20 سالن سینمای تهران روی پرده رفت.

در این فیلم گلاب آدینه، سعید آقاخانی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، مهسا علافر، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها سهی بانو ذوالقدر، علی استادی، میثاق زارع، سجاد تابش و با حضور بابک حمیدیان، جمشید هاشم پور و صابر ابر، بازیگران خردسال : محمد امیر مشهدی نصرالله و آوا حکانی به ایفای نقش می پردازند

فیلم سینمایی «ایران برگر» به فروش 4 میلیارد و 40 میلیون تومان در تهران و شهرستان ظرف 50 روز نمایش در تهران  و 41 روز نمایش در شهرستان دست یافته است.

امیر قطبی مدیر فروش پخش فیلمیران درباره فروش فیلم توضیح داد: در تهران 32 سینما و  در شهرستان 75 سالن سینما در اختیار فیلم قراردارد که در تهران به فروش 2 میلیارد و 470 میلیون تومان در تهران و  فروش 1 میلیارد و 570 میلیون توما ن در شهرستان دست یافت.

فیلم سینمایی «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داوودی نیز تعداد سالن های بیشتری در شهرستان در اختیار گرفت و با داشتن31 سالن سینما در تهران به فروش 1 میلیارد و 600 میلیون تومان  و در شهرستان 50 سالن سینما 800 میلیون تومان دست یافته است. که مجموع فروش آن به 2 میلیارد و 400 میلیون تومان رسید.

به گزارش فارس، دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم توضیح داد: با در اختیار نداشتن پردیس ملت و آزادی در هفته گذشته روی فروش فیلم تاثیر گذاشته است که امیدواریم امشب با فروش خوبی مواجه شویم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین