کد خبر: ۲۹۵۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

«ایران برگر» به ترکیه و عربستان می‌رود

شرکت پخش بین‌المللی فیلمیران در هجدهمین دوره بازار بین‌المللی فیلم ایران برای پخش «ایران برگر» از شبکه های تلویزیونی کشورهای ترکیه و عربستان مذاکره کرد.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم سینمایی «ایران برگر» کمدی‌ترین فیلم سال، از مرز 4.5 میلیارد تومان گذشت و چندین تلویزیونی خارجی خواهان خریداری این فیلم و همچنین چندین کشور در خاورمیانه نیز خواهان اکران آن شدند.

فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» که نوروز امسال توسط شرکت پخش «فیلمیران» در بیش از 100 سینمای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درآمده است؛ از مرز 4.5 میلیارد تومان گذشت و کماکان پیشتاز فروش اکران نوروزی است.

این درحالیست که در هجدهمین دوره بازار بین‌المللی فیلم ایران که از روزهای 7 تا 12 اردیبهشت ماه جاری در کنار بخش بین‌الملل سی‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت برگزار شد نیز با استقبال فراوان خریداران خارجی مواجه شد.

به گزارش تسنیم، در هجدهمین دوره بازار بین‌المللی فیلم ایران، شرکت پخش بین‌المللی «فیلمیران» نیز غرفه داشت و فیلم سینمایی «ایران برگر» از طرف چندین شرکت تلویزیونی از کشورهای ترکیه و عربستان مورد مذاکره قرار گرفته است. همچنین برای اکران سینمایی «ایران برگر» در خاورمیانه نیز، صحبت‌هایی با چندین کشور انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین