کد خبر: ۲۹۵۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

اجاره یک خانه در تهران، شبی ۵۰ میلیون تومان!

من خانه مسکونی در تهران سراغ دارم که شبی ۵۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود که مساحت آن بیش از هزار متر است.
آفتاب‌‌نیوز :
اقتصادنیوز نوشت: در شهر بزرگ تهران بسیاری از خانه‌ها روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی گاهی به صورت بلندمدت اجاره داده می‌شوند. در شهرهای توریستی و پر رفت و آمد، دیدن آپارتمان‌های با وسایل یا به اصطلاح مبله که برای اجاره گذاشته شده‌اند کاملا طبیعی است، اما وجود این خانه‌ها در شهرهای بزرگی همچون تهران که دارای هتل‌ها و مسافرخانه‌های زیادی جهت اقامت مسافران است، کمی متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا بسیاری از افراد که قصد زندگی کردن به صورت دایم و بلندمدت در تهران را دارند نیز این خانه‌ها را اجاره می‌کنند.

در ادامه این گزارش آمده: یکی دیگر از اجاره‌دهندگان در پاسخ به اینکه بیشترین قیمت اجاره یک روز خانه مبله در تهران چقدر است، پاسخ داد: در تهران، بیشترین قیمت وجود ندارد. او گفت: من خانه مسکونی در تهران سراغ دارم که شبی ۵۰ میلیون تومان اجاره داده می‌شود که مساحت آن بیش از هزار متر است. علاوه بر متراژ و موقعیت مکانی ملک، وسایل دیگری از قبیل، پارکینگ، سونا، جکوزی، وسایل سرمایش و گرمایشی، مبلمان‌ها و سرویس‌های خواب و سرویس‌های بهداشتی، اینترنت و حتی ماهواره در میزان اجاره ملک تأثیر می‌گذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
0
0
باسلام.این درست که قیمت هاافسارگریخته شدن ولی ازشمامتعجبم که چراادعاهای واهی رابدون هیچ تاملی چاپ میکنیدآخه شبی 50میلیون اجاره درکدام منطق عقلی می گنجد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین