کد خبر: ۲۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

بلیت «چهار نمایشنامه منتشرنشده از مهران صوفی» نیم‌بها شد.
آفتاب‌‌نیوز : بلیت نمایش «چهار نمایشنامه منتشرنشده از مهران صوفی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی،از امروز یکشنبه 20 اردیبهشت تا پایان اجراها با پنجاه درصد تخفیف و به صورت نیم‌بها عرضه خواهد شد.

نمایش «چهار نمایشنامه منتشرنشده از مهران صوفی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی که از ششم اردیبهشت در خانه‌موزه انتظامی روی صحنه رفته است،از امروز یکشنبه 20 اردیبهشت تا پایان اجراها در تاریخ 31 اردیبهشت، با پنجاه درصد تخفیف و بهای 12500 تومان میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.

پرنیان گودرزی، میلاد محمدی، پویان یحیی‌پور،رضا حسن‌زاده، حمید مهنانی، میرنادر مظلومی،رضا شجاعی و سعید محبی‌امین گروه بازیگران این نمایش را تشکیل می‌دهند.

سایر اعضای گروه نیز عبارتند از بهروز رضاییان(تهیه‌کننده شرکت فرهنگی هنری رنگارنگ)، سهراب مدیری (مدیرتولید،دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)،نرگس چمنی،آرین نیکبخت، محمد عمادی، سعیده حیدری(دستیاران کارگردان)، ناصر نصیری(طراح پوستر)، نغمه ارجمند(عکاس)،احمدرضا حجارزاده(مشاور امور رسانه).

نمایش «چهار نمایشنامه منتشرنشده از مهران صوفی» از ششم اردیبهشت اجراهای خود را در خانه‌موزه انتظامی آغاز کرده که تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می‌توانند هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت 19 به نشانی خیابان اندرزگو،روبه‌روی بلوار کاوه، خیابان احمدی، پلاک28 مراجعه کرده یا برای هماهنگی و رزرو بلیت از طریق تماس با شماره 09197038043 یا سایت تیوال www.Tiwall.com اقدام بکنند.

اجرای ویژه‌ی «سقراط» در عید مبعث/ تغییر ساعت اجرای پنج‌شنبه شب

نمایش «سقراط» پنج‌شنبه 24 اردیبهشت ساعت 20:30 اجرا می‌شود و شنبه 26 اردیبهشت اجرای ویژه خواهد داشت.

نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، پنج‌شنبه 24 اردیبهشت، به دلیل هم‌زمانی با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) پس از اذان مغرب در ساعت 20:30 اجرا می‌شود.

همچنین این نمایش روز شنبه 26 اردیبهشت همزمان با عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) ساعت 30/18 روی صحنه می‌رود.

«سقراط» روز دوشنبه 28 اردیبهشت، به دلیل اجرای مراسم جشن بازیگر در تالار وحدت، اجرا نخواهد داشت. کارگردانی مراسم جشن بازیگر امسال را حمیدرضا نعیمی برعهده دارد.

نمایش «سقراط» به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، که روزهای پایانیِ سومین دور اجرای خود را سپری می‌کند، در هر سه دوره اجرا با استقبال تماشاگران روبه‌رو شده است.

بازیگران این نمایش عبارتند از فرهاد آییش، لادن مستوفی، بهناز نازی، ایوب آقاخانی، یعقوب صباحی، کتانه افشاری‌نژاد، نقی سیف‌جمالی، سیاوش چراغی‌پور، بهار نوحیان، بهمن عباس‌پور، رضا جهانی، بهنام شرفی، مجید نوروزی، مهرداد خانی، یاسمن کاکایی، راشین دیدنده، روژین رحیمی، مجید قادری، بهمن ناصری، محمد نژاد.

نمایش «سقراط» هر شب، به جز شنبه‌ها، ساعت 19 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

مراسم تودیع مدیر بازرگانی مرکز گسترش برگزار شد

عصر دیروز (شنبه 19 اردیبهشت‌ماه) مراسم تودیع «محمدرضا صفیری» که طی 5 سال اخیر، مدیریت بازرگانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی را برعهده داشت، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این «مرکز» برگزار شد، سیّدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد با اهدای لوح سپاس و هدایایی به صفیری، از خدمات وی تقدیر کرد.

وی در این مراسم گفت: «طی این دو سال، از آقای صفیری بجز خوبی چیزی ندیدم و همواره تصویری که از ایشان در ذهن من بوده و هست، تصویر یک انسان مسئول، قابل اعتماد، با صداقت و کوشا است.»

به گزارش ایسنا، طباطبایی‌نژاد ادامه داد: «برای ایشان در هر جایی که هستند، آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم این هجرت نقطه عطفی در زندگی ایشان و فرزندانشان باشد؛ سفری که آغاز یک اتفاق مبارک برای خانواده آقای صفیری است. دعای خیر ما نیز بدرقه‌ی ایشان و خانواده محترم‌شان خواهد بود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین