کد خبر: ۲۹۶۴۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱
بازی برگشت پلی آف لیگ دست اول

داربی کرمانی‌ها؛ جنگی برای لیگ برتری شدن

یاران میثاقیان و بگوویچ در بازی برگشت مرحله پلی آف روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم پیروز این مرحله مشخص شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مس کرمان و مس رفسنجان بازی برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک را روز سه شنبه برگزار می‌کنند. این بازی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و ساعت 18 برگزار می‌شود.

دیدار رفت این دو تیم در رفسنجان با تساوی بدون گل خاتمه یافت. تیم پیروز در مجموع بازی رفت و برگشت به مصاف تیم چهاردهم لیگ برتر فوتبال می‌رود.

با توجه به تساوی بدون گل در رفسنجان، در صورت کسب هر گونه تساوی که با گل همراه شود، این شاگردان وینگو بگوویچ هستند که به مرحله بعد صعود می‌کنند.

با توجه به آمار دو تیم در مرحله گروهی دسته یک، مس رفسنجان با 12 گل خورده صاحب بهترین خط دفاع لیگ یک است و به طور مشترک با سیاه‌جامگان، فولاد نوین و پاس کمترین شکست را تجربه کرده‌اند.

شاگردان میثاقیان هم در نیم فصل دوم رکوردها را به نام خود ثبت کردند و با 9 برد، یک تساوی و یک شکست عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشتند.

مس کرمان در حالی به این مرحله صعود کرده که مدیرعامل نساجی مازندران این تیم را به تبانی متهم کرده است. رئیس حراست فدراسیون فوتبال هم در اظهار نظر اخیر خود از رسیدن شکایاتی مبنی بر تبانی مس خبر داده است.

از اشتراکات این دو تیم می‌توان به هم‌نامی و هم‌استانی بودن آنها اشاره کرد. علاوه بر این شرکت ملی صنایع مس ایران مالک اصلی هر دو تیم است.

به گزارش ایسنا، باید دید داربی کرمانی‌ها در پلی‌آف لیگ یک در نهایت به سود کدام تیم به پایان می‌رسد و آیا مس کرمان می‌تواند یک سال پس از سقوط به لیگ بلافاصله به لیگ برتر بازگردد؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین