کد خبر: ۲۹۶۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳

کودک‌ربایی شبانه برای گدایی‌های زن شیشه‌ای

آفتاب‌‌نیوز : شب چهارشنبه گذشته کودکی به نام «سبحان برزی» از خانه‌شان در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد بیرون رفت. آن شب آنها میهمان داشتند و پدر و مادرش پس از نیم ساعت متوجه غیبت پسر کوچولوی خود شدند.  آنها که دچار ترس و وحشت شده بودند کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف را زیر و رو کردند. اما اثری از پسر بچه نبود. زوج جوان با دلهره و اضطراب ساعت 11 شب موضوع را به پلیس 110 اعلام کردند و خواستار پیگیری سریع موضوع شدند.

3 روز نگرانی

رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: با گزارش موضوع به پلیس هماهنگی‌های ویژه‌ای صورت گرفت و مشخصات ظاهری کودک ربوده شده به همه تیم‌های گشت سرکلانتری شرق مشهد اعلام شد.
سرهنگ حجت نیک مرام افزود: اضطراب و نگرانی خانواده کودک پلیس را برای پی‌گیری جدی این پرونده مصمم‌تر می‌کرد و اکیپ ویژه‌ای از پلیس آگاهی کلانتری شهید رجایی مشهد تحقیقات گسترده خود را آغاز و خانواده این کودک با چاپ آگهی در روزنامه‌های نیز از شهروندان درخواست کمک کردند.

وی گفت: پس از گذشت سه شبانه روز، مأموران کلانتری شهید رجایی به حرکات و رفتار زنی جوان که همراه کودکی در یکی از چهارراه‌ها گدایی می‌کرد، مظنون شدند.
این زن با مشاهده پلیس به کوچه‌ای رفت و کودک را رها کرد و گریخت.  رئیس پلیس مشهد افزود: مأموران با دستگیری زن جوان و بررسی مشخصات کودک دریافتند این پسر بچه، همان سبحان گمشده است.  زن جوان که معروف به «سیاه» است در اعترافات اولیه خود اظهار داشت به کراک اعتیاد دارد و بچه را سه شب پیش ربوده و همراه او به گدایی در خیابان‌ها می‌پرداخت.
وی با اشاره به این مطلب که کودک 3 ساله سالم و صحیح به آغوش خانواده‌اش بازگشت گفت: زن شیشه‌ای روانه زندان شده است و بررسی‌ها برای افشای جرایم دیگر این زن ادامه دارد.

مصاحبه با پدربزرگ سبحان

«علیرضا برزی» پدربزرگ سبحان کوچولو به شوک گفت: ساعت 11 شب چهارشنبه 16 اردیبهشت به گفته پسرم سبحان در حیاط خانه مشغول بازی بوده و در حیاط هم باز بود که به بیرون از خانه رفته است. پسرم و عروسم بعد از چند دقیقه متوجه نبودن سبحان می‌شوند. وقتی همه جا را می‌گردند و سبحان پیدا نمی‌شود فوراً به کلانتری مراجعه می‌کنند و گم شدن را گزارش می‌دهند.  چند روز هیچ خبری نداشتیم حتی عکس وی را به عنوان گمشده منتشر کردیم تا اینکه ساعت هشت شب جمعه از کلانتری سجاد مشهد با ما تماس گرفتند و گفتند سبحان در مسجد جامع منطقه شیخ محله شهرک رجایی رها شده است.

بلافاصله به محل مراجعه کردیم و سبحان را تحویل گرفتیم بعد به کلانتری مراجعه کردیم مشخص شد در خصوص این موضوع زن جوانی دستگیر شده است و سبحان از همان زمان گم شدن نزد این زن بوده است.

در این مدت هیچ کس با ما تماس نگرفت که حتی در خواست پولی بکند همین موضوع باعث نگران شدن ما شده بود.

به گزارش ایران، روز دادگاه که زن جوان را دیدیم حتی او را نمی‌شناختیم که فقط می‌گفت من پسر بچه را پیدا کردم که مأموران می‌گفتند اگر پیدا کردید چرا تحویل کلانتری ندادید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین