کد خبر: ۲۹۶۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

تکواندوی قهرمانی جهان/ برنز عاشورزاده قطعی شد

فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی تکواندو رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بیست و دومین دوره مسابقان جهانی تکواندو امروز در روسیه آغاز شد و مسابقات در وزن 58- کیلوگرم مردان و 46- کیلوگرم زنان پیگیری شد. فرزان عاشورزاده نماینده ایران امروز توانست با شکست رقیب مکزیکی خود به نیمه نهایی برسد و مدال برنز خود را قطعی کند.

عاشورزاده در دور اول حریفی از قرقیزستان را 17 بر 3 شکست داد و در دومین مبارزه خود با نتیجه 14 بر 6 "چستر پرالتا" از اکوادور را برد. او در مرحله چهارم، "نوتهاوی کلامپانگ" از تایلند را پیش رو داشت که در نهایت توانست با نتیجه 11 بر یک پیروز از شیاپ چانگ خارج شود.

عاشورزاده برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف کارلوس ناوارو از مکزیک رفت و در پایان 9 بر 2 این بازیکن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی وزن دوم شد.

نماینده 58-کیلوگرم ایران برای راهیابی به فینال این رقابتها روسلان پاسیف از روسیه را پیش رو دارد. در آن سوی جدول نیز چین و بلژیک به مصاف هم می‌روند.

به گزارش ایسنا، غیر از رقابتهای نیمه نهایی و نهایی وزن 58- کیلوگرم، مبارزات مرحله مقدماتی وزن 74- کیلوگرم نیز صبح فردا، برگزار می‌شود که از ایران مسعود حجی‌زواره بر روی شیاپ چانگ می‌رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین