کد خبر: ۲۹۷۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹

نمی‌دانم چرا مسجدسلیمانی‌ها باانگیزه بودند

سرمربی ملوان گفت: هیچ کس تصور این که نفت با این انگیزه در مقابل ما حاضر شود را نداشت. بازی حساسی بود و دلیل آن را نمی‌دانم.
آفتاب‌‌نیوز :
فیروز کریمی بعد از باقی ماندن ملوان در لیگ برتر فوتبال درباره پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: این پیروزی شیرینی خاصی داشت؛ چرا که با مبعث رسول اکرم (ص) همزمان شده بود. جا دارد در اتمام مسابقه‌ها از تمامی مردم انزلی و خبرنگاران تشکر کنم.

سرمربی ملوان اظهار کرد: وفا و همدلی عمومی خوبی برای نگه داشتن ملوان در لیگ برتر شکل گرفت که این اتفاق به موقع بود. تماشاگران برای این تیم زحمت کشیدند و نمود کار ما با حضور آنها مشخص می‌شود. ملوان تیم مردمی و برای شمال کشور است و حتی می‌توان ملوان را برای کل کشور دانست.

به گزارش ایسنا، وی با تشکر از زحمات سیروس محجوب افزود: او تک و تنها تمام کارها را به دوش کشید. من از پشت پرده اتفاقات باشگاه خبر ندارم اما می‌دانم که دست تنها بود. مردم انزلی باید به نحو شایسته‌ای قدردان زحمات او باشند.

فیروز کریمی گفت: چند پیشنهاد خوب قبل از حضور در ملوان داشتم اما به عشق مردم انزلی به این تیم آمدم.

کریمی درباره بازی گفت: بازی پرفشاری را سپری کردیم هیچ کس تصور اینکه نفت با این انگیزه در مقابل ما حاضر شود را نداشت. بازی حساسی بود و دلیل آن را نمی‌دانم. امروز نشان دادیم که یک فوتبال پاک و جوانمردانه در کشور ما جاری است. بازیکنان نفت پهلوانانه و باانگیزه مقابل ما ظاهر شدند.

وی افزود: استحقاق پیروزی در این بازی را داشتیم ضمن این که گلر آن‌ها بسیار خوب ظاهر شد و جا دارد که در تیمی مانند رئال مادرید بازی کند چرا که با تمام اعضای بدنش توپ را دفع می‌کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین