کد خبر: ۲۹۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

مشکل مالیاتی کی‌روش کاملا حل شد

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با کمک‌هایی که از محل وجوه اداره شده خواهد بود امسال بخش خصوصی با حمایت‌های مالی و معنوی این وزارتخانه 60 مکان ورزشی را تکمیل و به بهره برداری خواهد رساند.
آفتاب‌‌نیوز :
 سید مناف هاشمی اظهار کرد: سال گذشته ۳۵ پروژه و امسال با کمک‌هایی که از محل وجوه اداره شده خواهد بود، بخش خصوصی ۶۰ مکان ورزشی را تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رساند.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان افزود: تمهیدات وزیر ورزش برای کمک به بخش خصوصی سبب رونق ساخت و تکمیل مکان‌های ورزشی در سال جدید خواهد بود.

مناف هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: وزیر ورزش و جوانان در دستوری به کمیسیون ماده ۸۸، فدراسیون‌های المپیکی را از پرداخت اجاره بها تا پایان بازی‌های المپیک ریو معاف کرد و همین موضوع کمک بسیار بزرگی به آن‌ها برای آماده‌سازی تیم‌های ایران است و امیدوارم با این همراهی که بین وزارت و کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌هاست روزهای موفق و بزرگی برای ورزش ایران در المپیک ریو رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،معاون وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره پرداخت مالیات کی‌روش و کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون فوتبال برای حل این موضوع گفت: نگاه وزیر به فدراسیون‌ها پدرانه و از جایگاه حاکمیتی و حفظ منافع ملی و مردم است، برای همین من با همراهی حسنی‌خو نماینده وزیر در موضوع کی روش، با مدیران سازمان امور مالیاتی وارد مذاکره شدیم و توانستیم این مشکل را با ضمانت تعهدات فدراسیون فوتبال به سازمان امور مالیاتی حل کنیم و خوشبختانه کارلوس کی‌روش دیگر مشکلی از این بابت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین