کد خبر: ۲۹۸۱۹۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

گالیانی: برای فصل آینده با آنچلوتی صحبت می‌کنم

نایب‌رییس میلان می‌گوید بزودی برای تصمیم نهایی را برای فصل آینده این تیم می‌گیرد و در این بین از نظرات مربیان اسبق میلان همچون کارلو آنچلوتی استفاده می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلو آنچلوتی که دوران خوبی در میلان داشت و با این تیم به قهرمانی در اروپا هم رسید در این فصل در رئال مادرید ناکام بود و نتوانست به قهرمانی برسد.

پس از آن که پیپو اینزاگی در تیم میلان نتایج بسیار ضعیفی را گرفت، مدیران این تیم به فکر جانشینی برای این مربی جوان هستند. در کشور اسپانیا و در تیم کهکشانی‌ اوضاع بهتر از میلان نیست و رئال مادرید دیگر هیچ شانسی برای بدست آوردن عنوانی در این فصل نخواهد داشت و فشارها روی مربی ایتالیایی این تیم بسیار زیاد است و شایعاتی مبنی بر جدایی وی شنیده می‌شود.

حال سران میلان قصد دارند تا مربی سابق خود را به ایتالیا بازگردانند و تا زمانی که اوضاع بدتر از این نشده به میلان سر و سامان دهند. گالیانی که تابستان شلوغی را احتمالا در پیش خواهد داشت در مصاحبه با کانال اسپورت، ضمن حمایت از اینزاگی خبر از مذاکره با آنچلوتی داد. این مرد 70 ساله در این‌باره گفت: همیشه گفته‌ایم می‌خواهیم فصل را با پیپو به پایان برسانیم و سپس در مورد آینده تصمیم بگیریم. فقط چند روز دیگر تا تاریخ اول ژوئن باقی مانده است، خواهیم دید که به چه چیزهایی نیاز داریم و سپس تصمیم خواهیم گرفت. من همیشه به حرف های آنچلوتی گوش می‌دهم. ما همواره با مربیان سابق خود در ارتباط هستیم، از جمله آریگو ساکی، فابیو کاپلو و کارلو آنچلوتی. مطمئن باشید در چند روز آینده تصمیم نهایی خود را خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا، میلان این فصل نیز عملکرد ضعیفی داشت و سهمیه لیگ اروپا را هم نتوانست بگیرد تا تیمی که یک روز پای ثابت لیگ قهرمانان بود، نتواند حتی در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین