کد خبر: ۲۹۸۲۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

چرا ماشین 135 میلیونی یک داور جرم است ؟

یک نماینده مردم در مجلس به داشتن ماشین 135 میلیون تومانی داور بازی تراکتورسازی و نفت گیر می دهد . او یکی از آنهایی است که کمتر چیزی درباره مدارک حعلی تحصیلی برخی از همکارانش و هدایای خارج از عرفی که گرفتند، سخنی به زبان آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
نادر قاضی پور نماینده سلامتی است و پاکدست اما احساسی. اینکه او بخواهد به دنبال حق مردم آذربایجان باشد و به حق دفاع کند از جفایی که به هواداران تراکتورسازی در تبریز شده است، قابل ستایش است اما این پاکدستی و ساده دلی آیا بری او این مصونیت را ایجاد می کند که به دیگران اتهام ناپاکی بزند؟ اینکه او می گوید:«یک داور چرا باید ماشین 135 میلیون تومانی داشته باشد؟» جفایی بزرگ است به پاکدستی در فوتبال ایران.

علیرضا فغانی را حالا همه مسئولان سیبل کرده اند. او بی شک اشتباهاتی داشته و یک پنالتی تراکتورسازی را ندیده است ، البته همین گروه داوری یک گل ناصحیح هم به تراکتورسازی هدیه داده اند. این ها اما همه اشتباهات اتفاقی بوده اند که در هر بازی بارها اتفاق می افتند. جنجالی ترین تصمیم داوری فغانی اما اخراج آندو است. او شاید همان تصمیمی را گرفت که ویلیامز استرالیایی در بازی ایران و عراق گرفته بود. فغانی برای صحنه ای که باید به آندو اخطار می داد به درستی به او اخطار داد اما شاید اگر یادش بود تیموریان قبل از این یک کارت زرد دارد ، اینچنین قانونی با او برخورد نمی کرد ، یا شاید هم می کرد که او باید بر اساس آنچه می دید تصمیم می گرفت.

آنچه جو تبریز را در روز فینال لیگ به هم ریخت شایعه ای بود که در فضای احساسی آن دقایق تبریز اتفاق افتاد. شایعه ای که باعث شد تا اقلا هواداران تراکتورسازی شکست در ورزشگاه خانگی را تجربه نکنند و خشمگین تر از این نباشند. اگرچه شاید در همان چند دقیقه تیم 10 نفره آنها می توانست در حملاتش با کمک هواداران پر شور حاضر در ورزشگاه یادگار ، گل هم بزند اما گروهی این تصمیم را گرفتند و آن اتفاقات افتاد. اینکه چه کسی و چطور این سناریو را نوشت همچنان مجهول مانده اما حالا این مسئولان تبریزی هستند که خود را پشت اتفاقات دیگری پنهان کرده اند.

قاضی پور یکی از نمایندگان آذربایجانی حالا پا را از مرز اخلاق فراتر گذاشته است. این آذری دوست داشتنی انگار کمی بیش از حد تند شده که اینچنین داوری چون فغانی را که سرمایه داوری فوتبال ایران است متهم می کند. داوری که اقلا سالی 20 بازی خارج از ایران سوت می زند. او که به طور متوسط برای هر سفر آسیایی اش 1000 هزار دلار عایدی دارد و یکی مثل فغانی که حالا اقلا 7 سال است بازی های آسیایی بزرگ آسیایی را سوت می زند . او که برای رفتن به جام جهانی فقط 50 هزار دلار پاداش گرفته است . حالا اگر حاصل همه این درآمدهای سالانه اش بشود یک ماشین 135 میلیون تومانی باید پاسخگو باشد که از کجا آورده است  اما آقای قاضی پور تاکنون از برخی همکارانش در مجلس پرسیده با چه مجوزی از یکی مثل رحیمی یا مرتضوی هدایای چندین میلیون تومانی  دریافت کرده اند. اینکه چطور برای تبلیغات سیاسی شان می توانند هزینه های آنچنانی کنند و مردم به آنها و سلامت شان تردیدی نمی کنند اما یکی مثل فغانی نه فقط که ذبح می شود ، سلامت کاری اش به جرم داشتن یک اتوموبیل به بازی گرفته می شود. آقای قاضی پور دور از انصاف نیست اگر بعد از کمی درنگ در گفته های تان رو به فغانی و برای حرمت گذاشتن به اخلاق از او خانواده اش و جامعه داوری ایران عذر بخواهید.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
1
8
ای ول واقعا درست گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
3
چه کسانی نماینده شدند افسوس
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
0
وام صد میلیونی نمایندگان در اول دوره یادتان هست لطفا روابط عمومی مجلس درباره نحوه بازپرداخت ان اطلاع رسانی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
0
پس شما اعتراف میکنید که چون نماینده گان مجلس از رحیمی پو ل گرفته اند فغانی هم حق داشته که... نترسید ما هیچ امیدی به اصلاح امور نداریم ، شاید کلاه قاضی خوبی باشد اما حیف خیلی ... دیگر کلاه هم ندارند. راستی حداقل تعداد نظرات منتشر نشده را هم درج کنید.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین