پایگاه خبری آفتاب
۲۳ /خرداد /۱۴۰۵
Saturday 13 June 2026
کد خبر:۲۹۸۷۲
۱۴:۳۲
۱۳۸۴/۰۹/۱۴

مبتلایان به آسیب کبد،چای بنوشند

۱۴:۳۲
۱۳۸۴/۰۹/۱۴
به گزارش آفتاب نیوز، مطالعه تقريبا ‪ ۱۰‬هزار نفر نشان مي دهد ، كساني كه روزانه دو فنجان چاي و قهوه و يا بيشتر مي‌نوشند بيماري مزمن كبد خود را به نصف كساني كه كمتر از يك فنجان چاي و قهوه در روز مي نوشند ،كاهش مي‌دهند.

دكتر كنستانس روهل،رهبر اين  گروه پژوهشی گفت: بسيار زود است ، بيماران را به افزايش مصرف قهوه و چاي تشويق كنيم ، يافته‌هاي مطالعه ما به طور بالقوه به افرادي كه در معرض شديد بيماري مزمن كبد هستند ، راه عملي را براي كاهش اين خطر ارايه مي‌دهد.


گزارش خطا
برچسب‌ها:
چای قهوه کبد
ارسال پیام
captcha