کد خبر: ۲۹۸۸۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

متلک‌گویی دلواپسان درمقابل گزارش ظریف

یک نماینده مجلس تاکید کرد: گزارش تیم مذاکره‌کننده در صحن غیر علنی حاکی از اشراف کامل آنها در مورد مسائل و ورزیدگی‌شان در عرصه مذاکرات بود.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایلنا، در رابطه با جلسه غیرعلنی امروز مجلس در مورد مذاکرات هسته‌ای گفت: اعضای تیم مذاکره‌کننده ارائه توضیحات به مجلس را جزو وظایف خود می‌دانند و چندین بار محمدجواد ظریف و عباس عراقچی در مجلس حاضر شده‌اند و به ارائه گزارش در مورد روند مذاکرات پرداخته‌اند و در نتیجه این توضیحات هم‌اکنون کوچکترین مسئله‌ای در مورد مذاکرات از دید نمایندگان مجلس مخفی نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت در مورد مذاکرات هسته‌ای به شعارهایش در مورد پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری متعهد بوده است، اظهار داشت: اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به ویژه محمدجواد ظریف تاکنون نمایندگان مردم را در جریان ریزترین مسائل مذاکرات قرار داده و با ارائه آمار و ادله این اطمینان را داده‌اند که مذاکرات در چارچوب مصالح ملی و خطوط ترسیم شده توسط رهبر معظم انقلاب در حال پیگیری است.نماینده اردکان در مجلس ادامه داد: تثبیت غنی‌سازی اورانیوم بزرگترین دستاوردی است که ما در مذاکرات به آن نایل آمده‌ایم و تیم مذاکره‌کننده این اطمینان را داده است درچارچوب مشخص شده، فردو و نطنز به کار خود ادامه خواهند داد و در این راستا تحقیق و توسعه در زمینه فناوری هسته‌ای نیز همچنان روند پیش‌رونده‌ای را طی خواهد کرد.

تابش تصریح کرد:عده‌ای از نمایندگان نظرات اصولی خود را در مورد مذاکرات هسته‌ای بیان کردند و در مقابل نیز عده محدودی با داد و فریاد و متلک‌گویی در مقابل ارائه گزارش ظریف ابراز عقیده کردند.

وی با بیان اینکه گزارش تیم مذاکره‌کننده در صحن غیر علنی حاکی از اشراف کامل آنها در مورد مسائل و ورزیدگی‌شان در عرصه مذاکرات بود، تاکید کرد: اگر بخواهد انحرافی در مسیر مذاکرات در مقابل مصالح ملی ایجاد شود مجلس و دولت توأمان در مقابله با آن اقدام خواهند کرد.

تابش همچنین در مورد مطرح شدن عدم توافق بر روی تعداد سانتریفیوژ در روند مذاکرات ابراز داشت: بنا بر گزارش تیم مذاکره‌کننده عدد واقعی ۱۰۴۴ است و مذاکره‌کنندگان نیز متعجب بودند که آقای باهنر عدد ۳۰۰ سانتریفیوژ را از کجا آورده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
6
3
گزاره برگ منتشر شود بسياري از ابهامات رفع مي شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
8
اینها در مقابل دزدیهای اشکار دولت قبل لال بودند وخودشان حسابی بیت المال را چپاول کردند حالا برای چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده رنگ گردنشون باد کرده .حناتون پیش ملت رنگ نداره
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
0
6
بعضى از نمايندگان. اصلا براي اينكه نماينده مردم ايران باشند ساخته نشده اند برايشان متاسفم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین