کد خبر: ۲۹۹۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

فست فود داعش/تصاویر

داعش، تصاویری از تهیه غذاهای فست فودی برای ارسال به خطوط مقدم درگیری منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : جبهه جهانی مستضعفین نوشت: اعضای داعش در آشپزخانه، ساندویچ‌ها و غذاهای فست فودی مختلفی را برای تروریست‌های در حال جنگ با ارتش سوریه آماده می‌کنند.

دفتر رسانه‌ای ایالت دمش سوریه وابسته به داعش با انتشار تصاویری تحت عنوان "آماده کردن غذا جهت ارسال به خطوط پایداری"، از علاقه عناصر داعش به غذاهای فست فودی خبر داد.

چندی قبل نیز داعش برای نمایش آسایش و امکانات رفاهی در مناطق تحت سیطره خود، تصاویری را از ضیافت غذای تروریست‌های این گروهک منتشر کرد.

داعش در حالی برای جذب نیروی بیشتر به تبلیغ آسایش و رفاه اعضای خود می‌پردازد که فیلم‌ها و تصاویر منتشر شده از مردم در مناطق تحت اشغال این گروهک، از فقر و گرسنگی شدید آنان حکایت دارد.

چندی قبل فعالان سوری در توییتر تصاویری را از صفوف طولانی مردم شهر رقه (پایتخت داعش) برای به دست آوردن غذا منتشر کردند که نشان‌دهنده شیوع گرسنگی و قحطی در این مناطق است







فیلمی دیگری نیز چند ماه پیش توسط گروه "رقه در سکوت قربانی می‌شود" در شبکه‌های اجتماعی مجازی منتشر شد. این ویدئو که به صورت مخفی فیلم‌برداری شده است، کودکانی را نشان می‌دهد که در حال رقابت با یکدیگر برای به دست آوردن تکه‌ای نان از دستان یک تروریست داعشی هستند.













بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین