کد خبر: ۲۹۹۹۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

تصاویر/ هتل لوکس ساحلی در سانتورینی یونان

هتل شگفت‌انگیزی که توسط استودیوی معماری یونانی «Diversity» با همکاری «Mplusm» طراحی شده روی شیب‌های تند ساخته شده و نمایی بسیار خیره‌کننده روبه دریا دارد.
آفتاب‌‌نیوز : تابستان فصل مسافرت و تفریح است و همه به دنبال سپری کردن لحظاتی آرامش‌بخش به همراه دوستان و اعضای خانواده در هتلی دنج و لوکس هستند. در این میان هتل‌های ساحلی، از اهمیت بیشتری برخوردارند. چشمان خود را ببندید و تصویر یک هتل نزدیک خط ساحلی را در ذهن خود مجسم کنید. پنجره‌های بزرگ رو به دریا، صدای آرامش‌بخش امواج و خط افق آبی آسمان بی‌نهایت، همان چیزی است که به آنها نیاز دارید. همه این تصورات یک رویا است، ولی مدآنلاین این رویای شما را تحقق می‌بخشد و این هتل ساحلی زیبا در جزیره سانتورینی یونان را به شما معرفی می‌کند.

واقعا هتل شگفت‌انگیزی است که توسط استودیوی معماری یونانی «Diversity» با همکاری «Mplusm» طراحی شده است. موقعیت قرار گیری این هتل بسیار زیرکانه است یعنی روی شیب‌های تند ساخته شده و نمایی بسیار خیره‌کننده روبه دریا دارد.  نمای خارجی سفید رنگ هتل، با چشم‌اندازهای رنگی اطراف آن به زیبایی در تضاد است. ساختمانی مینی‌مال و لوکس دارد و از چند بخش مخصوص آفتاب‌گیری تشکیل شده است .استخرهای بزرگ مستطیلی آن نیز در نوع خود بسیار تحسین برانگیز هستند.

دکور داخلی هتل از رنگ سفید با سایه‌های صورتی کم‌رنگ، قرمز، زرد، آبی و ترکیب سیاه و سفید و اجزای ساده تشکیل شده است. مبلمان هتل، مدرن هستند و اجزای ساده آن نمایی بسیار پیچیده ایجاد کرده‌اند.

 

 منبع: مدآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
17
ما که نمی تونیم بریم اینجا ولی کسایی که در هشت سال گذشته چندهزار میلیارد، چندهزار میلیارد زدن به جیب، برن لذت و کیف حلالش را ببرن!!!!!!!!!!!
Narges
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
واقعا زیباست من که خیلی ازش خوشم اومد واقعا عالیهههه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین