کد خبر: ۳۰۰۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

تحویل کشته‌شدگان سقوط اتوبوس در چالوس به سرکنسولگری عراق

فرماندار چالوس با اعلام اینکه کشته‌شدگان حادثه سقوط اتوبوس به دره‌ای در محور چالوس تحویل کنسولگری عراق شدند، گفت: علت حادثه به صورت رسمی اعلام نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدناصر زندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه آمار کشته‌شدگان و مصدومان حادثه سقوط اتوبوس به دره‌ای در جاده چالوس همان 26 نفر فوتی و 15 زخمی است، اظهار کرد: مصدومان حادثه در شهرهای چالوس، آمل و ساری تحت مداوا قرار دارند.

وی با بیان اینکه کار شناسایی اجساد فوتی‌ها دیروز و امروز انجام شده است، افزود: این افراد پس از شناسایی تحویل سرکنسولگری عراق در ایران شدند.

زندی با اعلام اینکه تحویل اجساد به سرکنسولگری در مرحله مقدماتی قرار دارد، اظهار کرد: سرکنسول‌ عراق دیروز چهارشنبه از این مصدومان عیادت کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه تحویل مصدومان به کشورشان نیز بستگی به وضعیت آنان دارد، اظهار کرد: سه نفر از مصدومان در آی سی یو بستری هستند و به گفته پزشکان وضعیت مساعدی ندارند.

وی با بیان اینکه هنوز اتوبوس حادثه‌دیده از دره خارج نشده است، گفت: خودرو فقط دیروز اندکی جابه‌جا شد تا بتوانیم مصدومان و فوتی‌های احتمالی را خارج کنیم.

فرماندار چالوس یادآور شد: صبح دیروز یکی از مصدومان در اتوبوس سقوط کرده جامانده بود که امدادرسانی به وی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه علت حادثه هنوز مشخص نیست و کارشناسان باید در این زمینه نظر بدهند، عنوان کرد: برخی بریده شدن ترمز را علت حادثه بیان می‌کنند اما هنوز علت حادثه به صورت رسمی اعلام نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین