کد خبر: ۳۰۰۸۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

هراز و چالوس یکطرفه شدند/ حجم بالای تردد در جاده‌های شمالی منتهی به تهران

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن محورهای چالوس و هراز از ظهر امروز به سمت تهران خبر داد و آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشورگفت: برابر آخرین اخبار دریافتی، وضعیت ترافیکی در محور کرج چالوس از کمربندی چالوس تا مرزن آباد سنگین و از مرزن آباد تا سه راهی دیزین نیمه سنگین گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی در محور هراز تصریح کرد: در این محور از محدوده پارک جنگلی آمل تا تونل شماره یک محدوده پنجاب و سه راهی بلده ترافیک نیمه سنگین است . همچنین در محدوده شیرگاه تا سواد کوه در محور فیروزکوه نیز وضعیتی مشابه وجود دارد.

به گفته رحمانی در محدوده‌ منجیل و رودبار در محور رشت قزوین نیز وضعیت ترافیکی نیمه سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد محدودیت‌های اعمالی در محورهای شمالی نیز گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ساعت 12 امروز جمعه تردد کلیه وسایل نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع شده و از ساعت 15 نیز تردد از چالوس به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام خواهد گرفت و این ممنوعیت تا ساعت 4 بامداد روز شنبه 16 خرداد ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید نیز خواهد شد.

رحمانی ادامه داد: در محور هراز نیز از ساعت 13 امروز 15 خرداد تردد هرگونه وسیله نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 14 امروز تردد در این محور فقط از سمت آب اسک به سمت رودهن قابل انجام است و این ممنوعیت تا ساعت 3 بامداد روز شنبه ادامه دارد.

وی همچنین در خصوص وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به حرم امام (ره) نیز گفت: بار ترافیکی اطراف حرم امام در حال حاضر تخلیه شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رحمانی درباره وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: در هیچ یک از محورهای کشور مشکل جوی خاصی گزارش نشده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امداد رسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین