کد خبر: ۳۰۰۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

کی‌روش و 6انتقال عجیب دنیای مربیگری

حضور کا‌ر‌لوس کی‌روش در ر‌ئال‌ ماد‌رید به نوشته پایگاه اینترنتی "SQAWKA" سوئد یکی از هفت حضور عجیب مربیان در فو‌تبا‌ل اروپا معرفی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رافائل بنیتس با امضای قراردادی سه ساله به عضویت ر‌ئال‌ ماد‌رید در آمد تا دوران حضور این مربی اسپانیایی در تیم ر‌ئال‌ ماد‌رید آغاز شود. او دهمین مربی دوران فلورنتینو پرس در ر‌ئال‌ ماد‌رید است.

پایگاه اینترنتی "SQAWKA" در گزارشی هفت انتخاب عجیب مربی را در فو‌تبا‌ل اروپا معرفی کرده است که حضور کا‌ر‌لوس کی‌روش در ر‌ئال‌ ماد‌رید یکی از این انتقالات عجیب شمرده شده است.

کا‌ر‌لوس کی‌روش به خاطر کار زیر نظر سرآلکس فرگوسن توانست شناخته شود و خیلی‌ها در منچستر از نقش مهم او در آوردن کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد خبر دادند.

هر چند او در منچستریونایتد به عنوان دستیار فرگوسن جا افتاده بود حضورش در ر‌ئال‌ ماد‌رید در سال 2003 یکی از انتقال‌های عجیبی بود که دنیای فو‌تبا‌ل انتظار آن را نداشت.

شاید خود فرگوسن نیز انتظار نداشت که دستیارش این پیشنهاد را قبول کند، چرا که کی‌روش قبل از حضور در ر‌ئال‌ ماد‌رید تنها یک بار در تیم اروپایی مربیگری کرده بود که آن هم اسپورتینگ لیسبون بین سال‌های 94 تا 96 بود.

ر‌ئال‌ ماد‌رید با کا‌ر‌لوس کی‌روش، ستاره‌هایی همچون زین الدین زیدان، دیوید بکام، لوئیس فیگو و رونالدو را داشت ولی آنها در لیگا چهارم شدند که در پانزده سال قبل از آن ضعیف‌ترین عملکرد رئال در لیگا بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، قطعا همان طور که انتظار می‌رفت فصل دیگری برای کی‌روش نبود و او از ر‌ئال‌ ماد‌رید اخراج شد.

بنا به نوشته این پایگاه اینترنتی "SQAWKA" دیگر ارتباط عجیب مربیان در فو‌تبا‌ل اروپا حضور افراد زیر بودند.

* روی هاجسون در لیورپول

* جوی کینر در نیوکاسل

* آورام گرانت در چلسی

* ویگال حسین زاده در باکو آذربایجان

* آلکس مک‌لیش در آستون ویلا

* ادگار داویدز در بارنت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین