کد خبر: ۳۰۰۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

تب داغ اتهام زنی به بلاتر این بار برای مسائل اخلاقی/او پا در کفش کریس رونالدو کرده بود!

حالا که تب اتهام زنی به سپ بلاتر داغ است یک روزنامه معروف ایالت کاتالان او را متهم به ارتباط با نامزد سابق کریستیانو رونالدو کرد!
آفتاب‌‌نیوز :
 بعد از برملا شدن فساد مالی در فیفا و پس از آن استعفای سپ بلاتر از ریاست این این نهاد، اتهاماتی جدید علیه مرد اول فوتبال جهان در 17 سال گذشته شنیده می شود.

روزنامه‌‌ ال‌موندو چاپ بارسلون، به نظر می رسد سعی کرده در دل همه اتهاماتی که این روزها به پیرمرد سوییسی می زنند ، تکل بد اخلاقی روی پای او برود و این بار به نوعی حال ستاره سرشناس تیم رقیب یعنی رئال مادرید را هم بگیرد.

 این روزنامه اسپانیایی، ادعا می‌کند این دیکتاتور 79 ساله، مدتی کوتاه، با نامزد سابق رونالدو - ایرینا شایک، مدل معروف روس - دوستی داشته است. ایرینا شایک و رونالدو، سال گذشته بعد از 5 سال رابطه از یک دیگر جدا شدند.

 نکته جالب در این گونه خبرها، که منبع محکمی هم ندارند، بی اعتبار شدن بلاتر است. مردی که این روزها به هر گونه بی اخلاقی متهم می‌شود. این بی اخلاقی مالی تا بی اخلاقی در زندگی خصوصی.روزنامه ال‌موندو، از بلاتر به عنوان «دیکتاتور زن باره» یاد کرده است. در هر حال این خبر چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

به گزارش ایسنا، تنها بی اعتبار شدن بلاتر، پس از استعفا از ریاست فیفا در آن مشهود است. او دارد همه چیز خود را از دست می دهد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین