کد خبر: ۳۰۱۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵

مرگ دردناک یک خانواده به خاطر سهل‌انگاری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار گازگرفتگی و مرگ 3 تن از اعضای خانواده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزییات این حادثه مرگبار اظهار داشت: در ساعت 10 و 36 دقیقه صبح امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر محبوس شدن اعضای خانواده‌ای در منزلشان به منطقه تهرانسر،‌ خیابان نیلوفر بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ایستگاه 94 عازم محل حادثه کرد.

وی در تشریح جزییات این حادثه گفت: همسایه‌ها به خاطر نگرانی از عدم حضور‌ همسایه‌ طبقه سوم ساختمان مسکونی به آتش نشانی تماس گرفتند، که آتش نشان‌ها پس از باز کردن درب خانه مورد نظر با وضعیت بیهوش اعضای یک خانواده 3 نفره ( شامل پدر 63 ساله، مادر 58 ساله و دختر 31 ساله) مواجه شدند.

به گفته این مقام مسئول آتش نشانی، سریعا نیروی اورژانس به محل فرخوانده شدند که پرسنل این واحد امدادی پس از معاینات پزشکی مرگ اعضای خانواده را به علت استنشاق گاز مونوکسید کربن تایید کردند.

گفتنی است، علت تامه این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی نبود کلاهک مناسب برای آبگرمکن و بسته بودن درب و پنجره و نقص دودکش اعلام شد که آتش نشان‌ها در ساعت 11 و 54 دقیقه پس از ایمن سازی محل عملیات را به پایان رساندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین