کد خبر: ۳۰۱۱۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

واکنش MSN بعد از شب رویایی

مثلث آبی-اناری‌ها در خط حمله، تیم محبوب‌شان را شایسته قهرمانی در اروپا می‌دانند.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا توانست در فینال لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و با نتیجه سه بر یک برابر یوونتوس به پیروزی برسد تا فصل را با کسب سه گانه به پایان برساند و برای دومین‌بار در تاریخ خود بتواند به چنین افتخاری دست یابد.

نیمار یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در این دیدار بود. او توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند تا زمینه برای قهرمانی آبی-اناری‌ها فراهم شود.

ستاره برزیلی بارسلونا از قهرمانی با این تیم در لیگ قهرمانان بسیار خوشحال است. او پس از بازی گفت: یوونتوس ستاره‌های بزرگی در اختیار دارد. این تیم نشان داد که تیم بزرگی است و با شایستگی به فینال راه یافته است، اما ما هم نشان دادیم که باید قهرمان شویم. بارسلونا در این دیدار سبک همیشگی خود را به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی بود. می‌خواهم از کادر فنی و هم تیمی‌هایم تشکر کنم و این پیروزی را به خانواده‌مان هدیه می‌کنم.

لوئیس سوآرس یکی دیگر از ستاره های بارسلونا در این دیداربود که توانست گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا MSN (مثلث مسی - سوآرس - نیمار) باردیگر ثابت کند قدرت نخست فوتبال اروپا است.

سوآرس از قهرمانی با آبی-اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و گفت: من در تیم رویاهایم بازی می‌کنم. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رویایی بود که به آن دست یافتم. من بازیکنی هستم که همواره به دنبال مصلحت باشگاهم هستم. هدف من قهرمانی با بارسلونا در جام‌های معتبر است. بسیار خوشحالم که برای تیم بزرگی چون بارسلونا بازی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باید سختی‌های زیادی را تحمل کرد. ما در فصل جاری اذیت شدیم و سختی‌های زیادی داشتیم اما این قهرمانی همه چیز را از یاد ما برد. یوونتوس هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موقعیت‌هایی روی دروازه ما خلق کرد اما ما شایسته پیروزی بودیم. بارسلونا بازیکنانی در اختیار دارد که می‌توانند در هر دیدار سرنوشت‌سازی ظاهر شوند. بار دیگر ثابت کردیم که بهترین هستیم.

مهاجم جنجالی بارسلونا در پایان سخنان خود گفت: مدت‌ها است که رویای سه گانه را در سر داریم. بازی به بازی پیش رفتیم و در نهایت به رویای خود رسیدیم. همبستگی و فروتنی کلید پیروزی ما بود.

اما لیونل مسی دیگر ضلع مثلث آبی-اناری‌ها واکنش بسیار کوتاهی به قهرمانی تیمش در معتبرترین رقابت اروپایی داشت. او بعد از بازی عکس خود را با جام در کنار پسرش تیاگو منتشر کرد و زیر آن نوشت: ما قهرمان هستیم. جام قهرمانی در کنار تیاگو.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین