کد خبر: ۳۰۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
اوج‌گیری حملات دلواپسان علیه دولت در آستانه توافق احتمالی هسته‌ای

از لشکرکشی خیابانی تا برهم‌زدن سخنرانی‌ها؛ دلواپسان از کجا حمایت می‌شوند؟

این افراد چه کسانی هستند که از چنین مصونیتی برخوردارند تا به خود اجازه ‌دهند؛ از یک سو آزادانه تجمع‌های غیرقانونی برگزار کنند و به لشکرکشی خیابانی بپردازند و از سوی دیگر در حرم مطهر امام سخنرانی یادگار امام و رئیس‌جمهور را قطع و در این مراسم اخلال ایجاد کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- در حالی که رهبر انقلاب امسال را سال "دولت، ملت، همدلی و همزبانی" نامیده است اما گویا برای یک جریان سیاسی خاص این نامگذاری چندان اهمیتی ندارد و آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا برخلاف این را نشان دهند. این جریان سیاسی با جنجال‌آفرینی‌های خود فضای کشور را ملتهب می‌کند تا بلکه به اهداف و منافع جناحی خود برسد. این‌ گروه‌ها که اخیرا فعالیت‌های خود علیه دولت را شدت بخشیده‌ و به لشکرکشی‌های خیابانی روی‌ آورده‌اند، در اواسط سخنرانی رئیس‌جمهور و یادگار امام در بیست و ششمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز‌ با سردادن شعارهایی سعی داشتند در این مراسم اخلال ایجاد کنند. 

به گزارش آفتاب، گرچه این‌گونه اقدامات و رفتارها از سوی این جریان سیاسی تازگی ندارد اما پرسش این است؛ این افراد چه کسانی هستند که از چنین مصونیتی برخوردارند تا به خود اجازه ‌دهند؛ از یک سو آزادانه تجمع‌های غیرقانونی برگزار کنند و به لشکرکشی خیابانی بپردازند و از سوی دیگر در حرم مطهر امام سخنرانی یادگار امام و رئیس‌جمهور را قطع و در این مراسم اخلال ایجاد کنند؟

نکته جالب توجه اینکه صداوسیما نیز که قاعدتا باید رسانه‌ ملی و به‌دور از جناح‌بندی‌‌های سیاسی و حزبی باشد، برخلاف منافع ملی رفتار کرده و با این گروه‌‌ها همسو شده و در راستای اختلاف‌افکنی و التهاب در جامعه، به پوشش گسترده رفتارهای افراطی و غیرقانونی این دست افراد و گروه‌ها اقدام می‌کند. آنها حتی نماز جمعه و مساجد را که باید تریبون‌هایی وحدت‌آفرین و مدافع منافع ملی و مردم باشد، ابزارهایی برای بیان اهداف و منافع جناحی و سیاسی خود قرار داده و از بلندگوهای نمازجمعه و مساجد نیز علیه دولت منتخب مردم و سیاست‌هایش شعار می‌دهند.

در همین‌ خصوص عبدالله ناصری یکی از اعضای بنیاد باران در گفت‌‌وگو با خبرنگار «آفتاب» در واکنش به ایجاد اختلال در سخنرانی روحانی در حرم امام خمینی (ره) گفته است: از آغاز دوره اصلاحات این حرکت‌ها از سوی گروه‌های فشار شروع شده و خیلی اثرگذار نیست اما به هر صورت توسط برخی نهادها و دستگاه‌ها حمایت می‌شوند هرچند که تاثیری ندارد و دولت هم کاری در این زمینه نمی‌تواند انجام دهد.

او تصریح کرد: این گروه می‌خواهند بعضی مسائل کلان دولت مانند مذاکرات هسته‌ای را تحت شعاع قرار دهند و برنامه‌های خود را پیش ببرند. 

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار «آفتاب» در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از ایجاد اخلال در جریان سخنرانی رئیس‌جمهوری در حرم مطهر امام خمینی چیست، گفت: روحانی رئیس‌جمهور رسمی ایران است، او هم آرای مردم، هم تایید مقام معظم رهبری را دارد. ایشان رئیس‌جمهور همه است نه تنها رئیس‌جمهور کسانی که به ایشان رای داده‌اند لذا احترام به او واجب و لازم است. 

سجادی با اشاره با اینکه سخنرانی‌هایی که به این مناسبت‌ها صورت می‌گیرد در جهت اهداف نظام هست، یادآور شد: کسانی که بخواهند اخلال ایجاد کنند و شعارهای تخریبی بدهند به لحاظ قانون و اخلاق کار درستی نکرده‌اند اگر افراد انتقاد و اعتراض دارند راه‌های بسیاری هست آنهم انتقادی که سازنده و نه تخریبی باشد. 

او در ادامه تاکید کرد: مسلما نهادهایی هستند که این اقدامات را رصد می‌کنند و برخورد قانونی و لازم را انجام خواهند داد. باید عوامل شناسایی شوند چراکه ممکن است کسانی باشند که از سوی برخی افراد تحریک شده باشند. 

سخنگوی جبهه پیروان ایجاد اختلال در سخنرانی رئیس‌جمهوری را اقدام غیرمنطقی خواند که می‌تواند به وحدت کشور لطمه وارد کند و این در حالی است که ایران با مسائل متعدد منطقه‌ای و بحث مذاکرات مواجه است. او انسجام و همگرایی را ضرورت و احترام به مقامات رسمی و شخصیت‌های نظام را لازم دانست.

همچنین محمد صالح جوکار، عضو کميسيون امنيت ملي از بازداشت جمعي از اخلالگران مراسم حرم امام خميني‌(ره) خبر داده و تاکيد کرده است: قطعا موضوع برهم‌زدن مراسم سخنراني مسئولان و شخصيت‌هاي سياسي کشور بايد مورد بررسي قرار گيرد. لذا با توجه به اينکه امسال هم در حرم مطهر امام شاهد اين اتفاقات بوديم و تعدادي هم در اين راستا بازداشت شد‌ه‌اند بايد موضوع با دقت بررسي شود که چه کساني مي‌خواستند مراسم را بر هم بزنند.

نماينده يزد با بیان اینکه بازجويي از اين افراد در حال انجام است تا مشخص شود پشت صحنه چه کساني بوده‌اند، گفت: شواهد و قرائني که در دست داريم نشان مي‌دهد به اين افراد از سوي برخي جريانات توصيه شده که نظم مراسم را بر هم بزنند.

به گزارش آفتاب، این رفتارها در حالی صورت می‌گیرد که بعد از روی کارآمدن دولت روحانی، برخی از گروه‌ها که بسیاری از قدرت و نفوذ سیاسی و اقتصادی خود را از دست داده‌ بودند سعی کردند تا در میدان‌‌ها و عرصه‌های مختلف با استفاده از تریبون‌‌ها و ابزارهایی که در اختیار دارند به کارشکنی و مخالفت‌ با دولت بپردازند. گروهی که خود را دلواپس نامیده، به‌خصوص بعد از توافقنامه ژنو، بیانیه لوزان و جدی‌تر‌شدن احتمال توافق هسته‌ای و حل این مسئله در دولت روحانی، مخالفت‌های خود را شدیدتر کرده و به هرنحوی می‌کوشند تا فضای کشور را ملتهب و دولت را از حرکت در مسیر تحقق خواسته‌های مردم بازدارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۸۴
اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
8
231
از کجا حمایت می‌شوند این را که ... میدوند !! این چه سوالی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
درسته که همه می‌دانند اما متاسفانه برخوردی نمیشود....
صالح
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
نکنه روز 14 خرداد رو فراموش کردید که یک عده معدود که البته کل حرم امام رو تشکیل میدادن شعار بصیرت بصیرت دولت تدبیر ما رو سر دادن
خداییش راضیم ازتون از چه چیز این دولت دارید دفاع میکنید
بابایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
اینا 8 درصد جامعه هستن و از خستگی و تحمل مردم خبر ندارن خودشونو وکیل 90 در صد مردم میدونن.. سیر از گشنه خبر نداره..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
اقا صالح من بگم از چی این دولت راضی هستم؟ میگم
یک تا اونجا که تونسته قیمت اجناس رو ثابت نگه داشته مثل دولت قبلی نبود که حقوق ما اول سال شش هزار تومان بود برنج کیلویی 3 هزار و میانه سال شش ماه نشده حقوق من ثابت برنج شش هزار تومان و کالاهای دیگه هم بدتر از اون بود
دومین دلیل رک میگه اقا تو مملکت پول نیست درآمد نیست بودجه نیست مردم را گول نمیزنه
سومین دلیل بگم بگم نداره نمیگه لیست تو جیبش نیست تا اونجا که قانون اجازه میده میره دنبال مفسدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دوست عزیز! آقا صالح رو ولش کن. همونطور که میبینی ایشون تو ایران زندگی نمیکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
10
194
خاطرات شعبان بي مخ كارگشا است
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
224
28
چرا به این مسائل دامن میزنید؟سایتهایی مثل آفتاب کاری جز تفرقه افکنی و دو دسته کردن مردم ندارن .اینقدر ساده لوح هستند که نمیدونن نقشه دشمن همین ایجاد تفرقه بین ملت و مسئولین هست بلایی که سر مصر اومد و میبینید به چه روزی افتادن .آفتاب جان کمی هم بفکر آخرتتون باشید و عقده ای درونی تونو دور بریزید.البته میدونم شجاعتِ تأیید نظر منو ندارید .
پاسخ ها
سبز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
آقا جاوید نکنه شماهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
جاوید جان اینها را به دوستان حاشیه پردازتان بگویید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
آفتاب سایت بدرد بخوری نیست
بابایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
اقای تفرقه این مردم 8 سال گفتن دولت قبل دشمن ایرانو ایرانیه شما و دلواپسان مردمو خفه کردید... تفرقه رو احمدی نژاد انداخت. این مردم یک سوم داراییشونو مستقیم و خیلی از بیت المالو غیر مستقیم از دست دادن میخوایید تفرقه نباشه دلواپسان دشمن ایرانن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
آفتاب حرف حق میزنه و حرف حق اغلب تلخ بوده علی الخصوص برای امثال شما جاوید خان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
7
131
ملت وقتی عزت دارن که مشکل اقتصادی نداشته باشن . دولتی به ما عزت میده که اقتصاد رو درست کنه چون فقر لانه فساده. بی غیرت کسیه که جلوی رفع مشکلات مردم رو میگیره. حالا یه لحظه به وجدانت رجوع کن و به فکر منافع شخصی خودت نباش
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
12
164
هر انسانی می داند که دلواپسان و جبهه پایداری و اصولگرایان و احمدی نژادی ها ....
پاسخ ها
رضا
| - |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
واقعا که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
174
22
از همون جایی که فتنه گرها تغذیه میشدند ...
البته میدونم هر وقت نظر میدم بابت فتنه و فتنه گرها تایید نمیشه ولی خدا شاهده من شناسنامه دارم ...
کارت ملی دارم ...پس هویت دارم و یک ایرانی که حق رای و صاحب نظر ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
اتفاقاً هیچی نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
از غارت هشت ساله‌تون بگین
عبدا...
| - |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
آفرین چون فتنه گران سال 88 از طرف خارجی ها حمایت می شدن؟رای مردم را ندیده گرفتن؟ و......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
شما ها که به هیچ چیزی پایبند نیستی از رفراندوم هم می ترسید، اگر ملاک اکثریت مردم هستنند نباید از رفراندوم ترسید ولی اگر ملاک منافع اقتصادی و جناحی و حزبی است که وای به حال کشور ...
مشائی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
نظرشما فقط برای خودت مهم است برای صف میلیونی مردم اهمیت نداردچراکه مغرضانه قضاوت میکنی چرا درمورد این همه اختلاس ودزدی وچپاول بیت المال که توسط بعضی ازهمین مختلسین دیروز ودلواپسان امروز صورت گرفته حرف نمی زنید که اینجوری خودرا به ناشناسی ملقب میکنید .هروقت دولت بنا رابر برنامه ریزی اصولی وصحیح قرار میدهد شماها میشوید دلواپس نه جانم منافعتان درخطر است که دلواپس هستید.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
صاحب نظر جک بود دیگه. خندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
8 سال دولت احمدی نزاد از 8 سال جنگ بیشتر خرابی داشت.
Mohammad Reza
|
United States of America
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
95
15
آفتاب نيز وطنفروش از همان مسيريکه تو و امسال تو در حال فروختن اين مملکت ... هستيد....
پاسخ ها
سبز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
چرا چون شما ها را رسوا می کنه شد وطنفروش از کی شماهاوطن شدید
حاج همت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
آفتاب ملت رو به جون هم ننداز
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
باسلام،
قربون اون فهم و شعور و بصیرتت ، امثال نه امسال عزیز دل برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
15
6
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
2
33
... از سال ۷۶ این حرکتها شروع شد
محمد ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
5
53
از جايكه اسمش رو نميشه برد و همه ما هم خوب ميدانيم كجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
دقیقا
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
3
54
برخی افراد احساس می کنند از بقیه افراد جامعه برتر و دارای حقوق بیشتر هستند. قانون باید برای همه یکسان باشد و با هر گونه قانون شکنی برخورد شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
6
59
پرونده حمله به اقای مطهری در شیراز را به سرانجام برسونید٬ حامیان این گروه را پیدا میکنید. البته بر همه روشن است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
5
51
این متاسفانه ضعف دولت است که این گروه درهرجا وهرزمان دلشان بخواهدمیایندوتجمع واعتراض میکنندوراحت حرف خودرامیزنندو....................................................................................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
6
4
متاسفانه.. اکثراختلاف افکنان یا غارت کننان بیت المال ...یاانفصال خدمت میشوندیابه مردم معرفی نمی گردنددرحالیکه باثروت بدست امده احتیاجی به فعالیت مجدد ندارند!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
2
38
دوست عزیز جناب جاوید وجود مطبوعات ازاد در هر مملکتی تضمین کنده هدایت مسئولین به راه قانونی واجرای صحیح قانون می باشد شما فکرش رابکنید اگر سایتی وروزنامه ای انحراف را در جایی دید وان را اشکار کرد این را شما اسمش را میگذارید ایجاد تفرقه متاسفانه برداشت شما از وظیفه یک خبرنگار وروزنامه نادرست است چراکه معتقدید که سایتها وروزنامه ها صبح تا شب تا باید بنشنید واز رویدادها تعریف کنند در صورتی که اگر به بررسی وریشه یابی مسائل زشت وناپسندی که هم در حوزه فرهنگ وهم در حوزه سیاست وهم در حوزه مسائل اجتماعی پرداخته شود مسلما فساد ومسائلی از این قبیل کمتر اتفاق میافتد مطلبی هم که سایت افتاب به ان پرداخته روش درست ومطلب مهمی است بالاخره باید مسئولین وبزرگان نظام بداند که این خودسرها چه کسانی هستند که این همه ازادی عمل دارند اینها چه کسانی هستند که لباس نفاق بر تن کرده وبا ابروی مملکت ونظام بازی میکنند اینها چه کسانی هستند که در مورد همه وحتی بزرگان نظام میتواند هر طور که میخواهند بگویند واظهار نظر کند واینها از کجا حمایت میشوند واینها ... چه کسانی هستند که به اسم این وان بی قانونی میکند وابشخور انحراف فکری اینها که شبیه خوارج وداعش است از کجا نشات میگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
قرار نیست که خبرنگار یا سایتها تفرقه افکنی کنند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
30
9
آقای رئیس جمهور به فکر این مملکت باش شما چقدر با سران آمریکا واروپا مذاکره کردید ایا برای مردم آب ونان شده بیایید در این مملکت کار کنید سخنرانی برای مرد آب ونان نمیشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آب و نان مردم تو بانکهای خارجی بلوکه شده. پول فروش نفت اگه فروش هم بره بازهم بلوکه میشه. این از تلاشهای دولت 8 ساله قبلی بوده. حالا میخوان این بلوکه کردنها رو بردارن. شما مخالفید؟
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
2
10
محمدرضا که کمی بالاتر پیامی گذاشتی،عزیزم کمی هم سواد داشتن خوب چیزیه.(امثال)درسته-نه (امسال)....
حمید
|
Germany
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
8
4
شعارهای مذکور، از مرسوم ترین شعارهای مردم انقلابی کشور در برنامه های گوناگون مسئولین انقلاب و اتفاق تازه ای به شمار نمی رود. با این وجود حسن روحانی پس از این شعارها چند ثانیه ای سخنرانی خود را متوقف و از آنها تشکر کرد و در پایان سخنرانی خود نیز، صدایش را بالاتر برد تا شعارهای مجدد این افراد شنیده نشود. سید حسن خمینی هم امروز در واکنش به شعارهای مردمی گفت: قطعاً همینطور است.

سوالی که در این میان به ذهن می رسد این است که آیا سر دادن چنین شعارهای مرسومی برهم زدن سخنرانی روحانی یا سیدحسن خمینی به شمار می رود؟ مگر رییس جمهور از چنین شعارهایی واهمه دارد که حامیانش سر دادن آن را اخلال در سخنرانی او می نامند؟

نکته قابل تامل دیگر اینکه، حساب تندروهای بی منطق همیشه جداست ,و اگر عده ای صرفا با دلسوزی نسبت به انقلاب، بر سر دادن چندباره چنین شعارهایی در مقطع زمانی مشخص، تاکید دارند، احتمالا مسئولین باید علت آن را در عملکرد خود جستجو کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
کسی که هنگام سخنرانی شخص دیگه بجای سکوت کردن شعار میده، اسمش تندروی بی منطق هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
5
25
اين دوستان به اصطلاح دلواپس تحريم و تورم را از ياد برده اند همانا تحريم باعث گراني و نابودي اقتصاد كه شاهد تعطيلي كارخانه ها و شركت هاي صنعتي كه باعث بيكاري جوانان و فروپاشي خانواده ها شده را از ياد برده اند دوستان دلواپس چون شماها حمايت مالي از طرف گروه خاصي مي شويد خبر از مشكلات اقتصادي مردم نداريد و اين مردم هستند كشور را مي سازند نه شماها كه گروه اندك و دنبال منافع شخصي خود هستيد و از طرف مردم حرف ميزنيد عمر شما ها هم به پايان است ؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
23
9
ولی دقت کردید سایت شما غیر از دولت قبل هیچی نداره از این دولت بگه! انگار دولت فعلی تو خواب تشریف دارن
یا از دلواپسا میگید یا از دولت قبل
پاسخ ها
sobhan
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
خوب گفتی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
دولت ما مثل دولت قبلی هماهنگ نیستند.
روحانی تنهاست...
ali.m
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
افرین‏ ‏خوب‏ ‏گفتی‏ ‏دولت‏ ‏جدید‏ ‏هیچی‏ ‏نداره‏ ‏همه‏ ‏چی‏ ‏مال‏ ‏دولت‏ ‏قبل‏ ‏بود‏ ‏از‏ ‏جمله‏ ؛‏گرونی‏ ‏،تورم‏ ‏،‏ ‏بیکاری‏ ‏و‏ ‏بگم‏ ‏بگم‏ ‏و‏ ‏و‏ ‏و‏ ‏و‏ ‏...
محمد سجاد خادمیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
25
5
روحانی رئیس جمهور قانونی همه ملت ایران است
اما
آفتاب جان یکمی صداقت و راستگویی داشته باش
یکمی وجدان داشته باش.
این صدای یک ملت است که شما چشمانتان رو به روی آن بسته اید
یکمی تامل کنید که چرا مساجد و نماز جمعه ها و حوزه های علمیه تا این حد منتقدند
البته میدونم که این نظرمم مانند نظر های قبلیم تایید نخواهد شد
به هرحال ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
واضحه، چون نمیخوان نونشون آجر بشه.
به توچه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
26
4
خدا مرگ بده به کسی که این مطلب رو گذاشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
اوا ....... نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
...
خدا بخاطر نظر مخالف، به کسی مرگ نمیده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
3
7
انتقاد. از هر دولتی امکانش هست ولی نه بگونه‌ای که دشمن متوجه بشه مردم ودولت اختلاف داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
27
5
آفتاب همیشه منافق!
آفرین تو راحت تفرقه بینداز و حکومت کن.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
3
25
محل آبش خورشان را قطع کنيد اين افراد ميشينند سر جايشان . ...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
نقطه چين يعني سانسور ديگه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
2
21
عالم وآدم مي دانند كين وازكجا حمايت مي شوند،فقط بايدهيچي نگي،...!!!
پاسخ ها
مچکریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
نه باید بگیم.

الان مسببانش هم دستگیر شدن.

میگیم تا رسوا بشن و ازش برداشت انتخاباتی نشه!
رضا
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
1
4
واقعا که افتاب جان چرا نوشتید نظرهای شما خب ما که نظرمونو نوشتیم پس چرا اونو نزاشتید به جای نظرات شما بنویسید نظرات موافقان دولت چون هر کس نظرش انتقاد از دولت باشه نظرش رو نمیگزارید مثل بنده که چنتا نظر متفاوت نوشتی حداقا یکیشو نزاشتید بعد میگید دولت انتقاد پذیره اشکال نداره ملت خودشون همه چیزو فهمیدن من فقط اینا را برای شما دس اندکاران افتاب نوشتم که بدونید با سانسور منتقدین ...پاک نمیشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
4
8
دارن مجلس را از دست میدن باید زور بزنن!
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
اشتباه میکنی.

پارسال ملت نشون دادند در رفراندوم یارانه ای که چه میخواهند.
به نظرت مردم به کیا رای میدن؟
...
ایثارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
5
7
این دلواپسان صد سال عقبند زیاد مذمت نکنید مرور زمان لازمه
پاسخ ها
سلیم.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
الان اروپا 100 سال جلو هست وضعش چطوره؟

خوبه. هر روز یک تظاهرت و بیکاری و جنبش 99 درصدی و این همه فقر و بحران اقتصادی در جهان و کشور هاشون هست.
همه هم بدهکار هستند و در حال ورشکستگی!

خب شما برو به همون 100 ساله ها بپیوند تا عمرت بیشتر بشه!

با مردم باشید. جدای از مردم نباشید.
به اغوش ملت برگردید!
مهراب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
4
4
این گروها ی آزاد و صدا و سیما که منتخب مردم نیستند ابزار و آلت دست وزارت ارشاد هستند. .. دولت نمی تواند کاری بکند چون وزرایش تحمیلی هستند
پاسخ ها
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
نه دیگه یا رومی رومی یا زنگی زنگی.
بالاخره ما نفهمیدم شما کدوم طرفی هستی؟

کافر همه را به کیش خود پندارد.
کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
5
5
ما که به امریکا اعتماد نداریم و ان را شیطان بزرگ می دانیم ولیکن شما به ان اعتماد دارید و در نتیجه دلواپس نیستید . ما مطمئن هستیم بلاخره در اینده همه چیز روشن خواهد شد و نتیجه اعتماد شما به امریکا را خواهیم دید هر چند که علی رغم گام های اعتماد سازی دولت ما در این دوسال شاهد برخورد بد امریکا با ملت ایران و افزایش تهدید ها و تحریم ها بوده ایم . مردانگی کنید و ان را سانسور نکنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
2
13
...معلوم ديگه كي ها هستن هر موقع باني اسيد پاشها مشخص بشود اينها هم معلوم ميشود
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
احسنت.
بانی اسید پاشی ها طبق ... از خارج از کشور هدایت میشیدند. پس معلومه چه کسانی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
4
4
به نظر من هرکس نظری دارد ولی همه ماخدا روفراموش کردیم وبااین حرفها تفرقه روبیشتر می کنیم ودشمن روشاد بایدهوشیارباشیم ورهبرروحمایت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
17
11
سلام
چرا دلواپس نباشیم
ما شهید داده ایم، جانباز داده ایم ، اسیر داده ایم ، شهدای هسته ای داده ایم، باید دل نگران انقلاب و مکتب آن باشیم
به خدا قسم اگر رهبر حکم جهاد دهد تا قطره قطره خونمان نثار این انقلاب و مکتب حضرت امام راحل می کنیم
ما پیرو ولایتیم تا زنده ایم رزمنده ایم
مرگ بر منافق وطن فروش
پاسخ ها
کریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
جناب مهدی با شما کاملا موافقم.

به نظر بنده هم ان کسانی که مراسم را میخواستند بر هم بزنند به دنبال مظلوم نمایی بودند ولی به هدفشون نرسیدند..
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
4
6
آقا نادر عزیز ...همه ملت میداننداین افراد از جای مشخصی قدرت میگرند و حمایت می شوند کاملا حساب شده است و سوال ما این است چرا این حرکت توسط سیما ی میلی یا سخنرانان دیگر محکوم نشد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
3
0
گفتی حمایت همه میدونند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
10
5
معلوم نیست چرا اصلاح طلبان یک باره شدند طرفدار دولت ؟ به خاطر اینکه هیچ راه امیدی ندارند و ... می خواهند در پوشش این دولت چند روزی هم زنده باشند ... اینها مرده اند بی خود دست و پا نزنند لباس عوض نکنند رنگ عوض نکنند که طینت آنها در همه جا آشکار است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
10
ادب مرد به ز دولت اوست.
مهراب
|
United States of America
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
3
آفتاب جان کاش نظر مرا میخواند ی وبا خلاصه کردن خرابش کردی. نظر من برای کسی ... پیام داشت.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
6
14
کلید اغتشاشات سخنرانی رئیس‌جمهور در جیب کودتاگران 88 بود!

البته میدونم این نظرمم مثل نظر قبلی و لینک که از فارس نیوز داده بودم تایید نمیکنی
از خدا بترسید با این تیترها و مطالبی که منتشر میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
1
اگر انعکاس می دهید نفر اول مصاحبه شونده که عضو اصلی اصلاح طلبان و قاعدتا جزو جریان مخالف است و صحبتهای نفرات دوم و سوم نیز گزینشیی انتخاب شده است میخ به کجا می زنید؟!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
8
کجاىى شعبان بى مخ .دلواپسم
رستم سبزواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
4
اینها فقط به فکرمنافع خودهستند چون اگراین دولت موفق شودنان انان اجرمی شود
محمد
|
Saudi Arabia
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
1
این از ضعف و عدم اطلاع رسانی ... است
نا امید از ای دولت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
6
1
اینا از طرف 70 میلیون ایرانی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
دلواپسان جایی تو دل مردم ندارند و یک گروه اندک هستند که چون ضعیف هستن با جنجال افرینی می خوان جلب توجه کنن.
خیلی واضحه که این دولت با دولت قبل ا ززمین تا اسمون فرق داره و بدون دروغ و با صداقت با همه مشکلاتی که در دوره قبل ایجاد شده داره با سختی ها کنار می اید و ما مردم باید با همدلی کمکشون کنیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین