کد خبر: ۳۰۱۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷

مسمومیت زائران عربستانی درمشهد / 3 کشته و 23 مصدوم

بهرامی گفت: به رغم تلاش پزشکان تاکنون سه نفر از این افراد شامل یک دختر 14 ساله و دو کودک سه ساله به علت مقاومت کمتر بدنی، فوت نموده اند.
آفتاب‌‌نیوز : رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد گفت: 23 زائر غیرایرانی بر اثر مسمومیت در این بیمارستان بستری شدند که متاسفانه سه نفر از آنان تاکنون فوت کرده اند.

دکتر عبدالله بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زائران که در قالب تور زیارتی سیاحتی از عربستان به مشهد سفر کرده اند شامل 9 زن و 14 مرد صبح امروز با علائم سرگیجه، استفراغ، تهوع و افت فشار خون به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال یافتند.

برخی منابع علت مسمومیت را ناشی از مصرف غذا و برخی دیگر سمپاشی اتاق های هتل گمانه زنی کرده اند اما هنوز منابع رسمی در مورد علت مسمومیت اظهارنظر نکرده اند.

بهرامی گفت: به رغم تلاش پزشکان تاکنون سه نفر از این افراد شامل یک دختر 14 ساله و دو کودک سه ساله به علت مقاومت کمتر بدنی، فوت نموده اند.

رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد افزود: بقیه این بیماران هم اینک در بخش آی.سی.یو در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: علت مسمومیت گروهی از زائران غیرایرانی در مشهد در دست بررسی است.

غلامعلی صادقی افزود: این زائران در قالب یک کاروان، مقیم یکی از هتلهای مشهد بوده اند.

وی گفت: در بررسی اولیه مدارکی دال بر اینکه موضوع جنبه عمدی داشته باشد به دست نیامده و در عین حال بازپرس ویژه این پرونده پیرامون موضوعات و ابعاد مختلف موضوع در حال بررسی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین