کد خبر: ۳۰۱۴۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶

مارادونا، نایب رئیس فیفا؟

دیگو مارادونا می‌گوید، اگر علی بن حسین در انتخابات ریاست فیفا پیروز شود، می‌تواند نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال بشود.
آفتاب‌‌نیوز :
مارادونا در شبکه تلویزیونی آرژانتینی "آمه‌ریکا" از شانس خود برای دریافت پست نایب رئیسی فیفا گفت و به انتقاد از میشل پلاتینی رئیس یوفا و لوئیس فیگو پرداخت.

علی بن حسین تنها رقیب سپ بلاتر در آخرین انتخابات ریاست فیفا 77 رای در مقابل 103 رای بلاتر به دست آورد. بلاتر چهار روز پس از این اتفاق از سمت خود به دلیل افشای رشوه‌خواری و فساد مالی در فیفا استعفا داد.

به گزارش ایسنا، مارادونا گفت: اگر علی بن حسین به عنوان ریاست فیفا دست یابد، من از شانس زیادی برای نایب رئیسی فیفا برخوردارم. اگر من به این مقام برسم فیفا را از فساد پاک خواهم کرد. با وجود شرایط حاضر در فیفا بلاتر در سه روز ریاست خود برای این اتفاقات توضیحی نداشت چون از اف بی آی و پلیس سوئیس ترس داشت که او را از فیفا اخراج کنند.

قهرمان جام‌جهانی 1986 از پلاتینی انتقاد شدیدی داشت. او همچنین در مورد فیگو، بازیکن سابق بارسلونا و رئال مادرید اظهار کرد: با وجود احترامی که برای او قائل هستم اما متوجه شدم که او از برناردو، دوست زورو هم کم‌حرف‌تر است.

ماردونا که معتقد است از شانس زیادی برای نایب رئیسی فدراسیون جهانی فوتبال برخوردار است، گفت: اگر به این مقام برسم ایده‌ام بر این است که در سانتیاگو استرو (یکی از استان‌های آرژانتین) و در آفریقا زمین‌های فوتبال احداث کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین