کد خبر: ۳۰۱۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

نمایش مستاجر روز شنبه 23 خرداد ماه به صورت تک اجرا در تماشاخانه باران اجرا می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
سجاد آقا بابایی مسئول روابط عمومی اجرای این نمایش گفت:نمایش مستاجر را تایماز رضوانی نوشته و کارگردانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، بازیگران این نمایش عبارتند از :هادی احمدی،بهزاد حاجی حسنی، مهدی ربوشه، علیرضا زارع،بابک جعفریه،شیرین ضابطیان،وحید ورسه،هیراد ترک زاده

نیلوفر وهاب زاده‌گان،ساناز مصباح

دستیار کارگردان: مریم خطیبی و نویسنده و کارگردان: تایماز رضوانی

"مستاجر"شنبه 23 خرداد 94 ساعت 20 در تماشاخانه باران، خیابان فلسطین، پایین‌تر از خیابان انقلاب اجرا می‌شود.

نقد و بررسی ماهی و گربه

جلسه نقد و بررسی فیلم «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری روز چهارشنبه 20خرداد ماه در سینما «هویزه» مشهد برگزار می‌شود.

در این روز ابتدا از ساعت 17 فیلم «ماهی وگربه» به نمایش در خواهد آمد و سپس از ساعت 19 با حضور عوامل این فیلم و نیما عباسپور به عنوان منتقد نشست نقد و بررسی این فیلم برگزار خواهد شد.

«ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری پر فروشترین و پرمخاطب‌ترین فیلم گروه هنر وتجربه است و در یک نظر سنجی که در سال گذشته از سوی ماهنامه سینمایی همشهری 24صورت گرفت این فیلم و فیلم پرویز به عنوان بهترین فیلمهای سال 93 از سوی منتقدان شناخته شد.

حضور مدرس بین‌المللی تئاتر پداگوژی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

گری فریدمن مدرس بین المللی و چهره شناخته شده تئاتر پداگوژی(آموزشی) در بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان کارگاه آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، گری فریدمن ، هنرمند اهل کشور استرالیا که در بیش از 50 فستیوال تئاتر ، کارگاه آموزشی برگزار کرده برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ایران حضور خواهد داشت.

فریدمن که از هنرمندان فعال تئاتر کودک و عروسکی است ، شیوه خود را برای آموزش کودکان ، معلمین ، بازیگران و هنرمندان عروسکی پایه‌ریزی کرده و صاحب ایده و شیوه اجرایی خاص خود است.

کارگاه آموزشی این هنرمند در ایام جشنواره و در شهر همدان برگزار خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان مهرماه 1394 با دبیری شهرام کرمی در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

رونمایی از تیزرجشنواره فیلم و عکس مادربا صدای فاطمه گودرزی

تیزر نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس مادر، در این تیزر بر نقش مادر در مراقبت از کودک و پرورش وی تاکید شده است و در ادامه آن جزئیات اولین دوره جشنواره فیلم و عکس مادر بیان شده است.

در این تیز توسط داریوش اسکویی ساخته شده است، به جای استفاده از تصاویر رئال از تکنیک انیمیشن استفاده شده است و فاطمه گودرزی که دبیری جشنواره را بر عهده دارد گوینده نریشن آن است.

«نخستین جشنواره ملی فیلم و عکس مادر» به دبیری فاطمه گودرزی و با همراهی و حمایت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، از 6 الی 9 مردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نمایش دو فیلم «شاهزاده خانم مونونوکه » و «مردگان» در سینما قلهک

دو فیلم «شاهزاده خانم مونونوکه » و «مردگان» امروز 19 خرداد در سینما تک قلهک نمایش داده می‌شود.

فیلم " شاهزاده خانم مونونوکه " (princess mononoke) به کارگردانی " هایائومیازاکی " و فیلم " مردگان "((The Depardet به کارگردانی " مارتین اسکورسیزی " در دو سانس " 18:30و 23:30 " سه شنبه 19 خرداد در سینما تک قلهک نمایش داده می‌شود.

فیلم «شاهزاده خانم مونوکه» ( princess mononoke) تولید کننده کشور ژاپن و محصول «توشیو سوزوکی » است که داستان این فیلم نبردی شگفت‌انگیز میان خدایان حیوانات در جنگل و انسان‌ها را شرح می‌دهد وشاهزاده آشیتاکا̎ی جوان (ماتسودا)، پس از حمله یک گراز اهریمنی دچار بیماری لاعلاجی می‌شود و تنها راه نجاتش یافتن پادزهر است.

همچنین فیلم « مردگان » (The Depardet) به کارگردانی " مارتین اسکورسیزی " و نویسندگی " ویلیام ماناهان " درست شده و خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است که یکی از ماموران اداره پلیس شهر بوستون به اسم بیلی کاستیگان از سوی دو تن از فرماندهانش یعنی کاپیتان کوئینان و سرجوخه دیگنام ماموریت پیدا می کند تا بصورت ناشناس در تشکیلات یک باند گانگستری بسیار مهم و خطرناک که رهبری آن برعهده فردی به اسم فرانک کاستلو است نفوذ نماید تا خبرهای آنجا را به اداره پلیس منتقل کند. از سوی دیگر یکی از افراد مهم و وفادار به کاستلو به اسم کالین سالیوان بعنوان یک پلیس به اداره پلیس شهر می پیوندد تا برای کاستلو خبرچینی کند. پس از گذشت مدتی از این اتفاقات بیلی پی می برد که گانگسترها یک جاسوس در اداره پلیس دارند و کالین نیز از سوی دیگر متوجه می شود فردی در تشکیلات آنها برای اداره پلیس جاسوسی می کند. با این وجود کالین و بیلی از ماموریت و هویت واقعی همدیگر اطلاعی ندارند و هر کدام در تلاشند تا هر چه زودتر فرد جاسوس را بدام بیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین