کد خبر: ۳۰۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

پرویز فتاح و صفارهرندی: در حزب یاران احمدی‌نژاد عضو نیستیم

در پی انتشار گزارشی با تیتر «حزب اخراجی‌ها» در روزنامه «شرق»، پرویز فتاح و حسین صفارهرندی که نام‌شان در گزارش به عنوان اعضای حزب «یکتا» آمده بود ضمن ارسال توضیحی برای روزنامه شرق، حضور خود را این حزب تکذیب کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه شرق نوشت: در متن تکذیبیه پرویز فتاح آمده است: « رئیس کمیته امداد امام (ره) در قالب جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی، فارغ از هرگونه داوری ایجابی یا سلبی نسبت به رویکرد نویسنده محترم مقاله و ضمن احترام به همه عزیزان و مدیرانی که اسامی آنها در مقاله مذکور آمده است، به آگاهی می رساند آقای مهندس فتاح تا کنون هیچ‌گونه حضوری در جلسات مورد اشاره نداشته و به دلیل ضرورت پرهیز از ورود کمیته امداد امام (ره) به عرصه مسائل سیاسی، جناحی و انتخاباتی و لزوم تمرکز همه جانبه بر انجام ماموریت‌های واگذار شده از سوی رهبر معظم انقلاب به کمیته امداد، هیچ‌گونه قصدی برای حضور در گروه‌ها احزاب و جریانات سیاسی را ندارد. شایان ذکر است رئیس کمیته امداد امام (ره) بر عدم دخالت تمامی همکاران و کارکنان و مدیران کمیته امداد در رخدادهای سیاسی، جناحی و حزبی با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید جدی داشته و خود بیش از دیگران بر عدم ورود به عرصه مسائل سیاسی که احتمال کند‌شدن فرایند خدمت‌رسانی به اقشار محروم و مستضعف جامعه را در پی خواهد داشت مقید خواهند بود.

همچنین حسین صفارهرندی در متن ارسالی به «شرق» آورده است: « بنده در تمام دوران عمرم هرگز عضو هیچ حزب و تشکیلات سیاسی نبودم و امروز هم عضویت در مجموعه‌ای با عنوان « جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی» را قویا تکذیب می کنم. اگرچه اکثر افراد نامبرده شده در این گزارش را که همکاران من در دولت نهم و یا عضو دولت دهم بوده اند با ویژگی کارآمدی و شایستگی‌های گوناگون می‌شناسم و به ایشان احترام می‌گذارم. به عنوان عضوی از خانواده مطبوعات و همکار حرفه‌ای اجازه می‌خواهم که تولید و انتشار این شایعه و ادعای بی اساس در آن روزنامه را گواهی بر صدق تیتر دیگر مندرج در همین شماره شرق تلقی کنم که نوشته شده: «عده‌ای با شایعه کاسبی می‌کنند.»

لازم به ذکر است که منبع خبر روزنامه «شرق» سایت خبری جماران بوده و گزارش این روزنامه بر اساس آن منبع محترم نگاشته شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین