کد خبر: ۳۰۱۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲

تکذیب خبر وجود سامانه‌های موشکی ایران در عراق

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده کل قوا خبر وجود سامانه‌های موشکی ایران در عراق را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار مصطفی ایزدی در حاشیه دومین همایش سراسری امنیت پایدار در جمع خبرنگاران درباره فیلمی که به عنوان سامانه‌های موشکی ایران در استان الانبار عراق در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه مردم منطقه از تجارب کلان انقلاب اسلامی استفاده کردند و این تجربه بر خودکفایی تاکید می‌کند. امروز حزب‌الله در لبنان متکی به خودش موشک دارد. رزمندگان یمنی به موشک‌های خودشان متکی هستند و در عراق هم همین‌طور. حرکت مردمی با راهنمایی مرجعیت شکل گرفته و متکی به خودشان شده‌اند.

به گزارش ایسنا، وی همچنین درباره همایش امنیت پایدار، بیان کرد: انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها برای خود یک فضا تعیین کرده که منبعث از قرآن و عترت است. انقلاب اسلامی در فضای برقراری امنیت به دنبال حرکت انسان‌ها به سمت حق‌تعالی و ایجاد جامعه امن است.

معاون امور راهبردی و اشراف کلی فرمانده کل قوا ادامه داد: خوشبختانه این همایش با پیام ارزشمند حضرت آیت‌الله جوادی آملی آغاز شد که در این پیام این مبحث که انسان بر اساس فطرتش باید در مسیر الهی قرار گیرد تا شرایط امنیت ایجاد شود. دادستان کل کشور و جانشین فرمانده کل سپاه نیز صحبت‌های بسیار ارزشمندی درباره نگرش اسلام و قرآن و همچنین فضای روانی جامعه برای ایجاد امنیت مطرح کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین