کد خبر: ۳۰۲۰۷۱
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

چرا خدیرا به شالکه نرفت؟

حضور سامی خدیرا، ملی پوش آلمانی، در شالکه بعد از کسب تجربه در رئال مادرید می‌توانست اتفاق خوبی برای بوندسلیگا باشد، اما وی ترجیح داد به ایتالیا برود.
آفتاب‌‌نیوز :
سامی خدیرا از بعد از پایان جام جهانی وضعیت خوبی در ترکیب رئال مادرید نداشت؛ به عبارتی دیگر کارلو آنچلوتی در تفکراتش جایی به این هافبک آلمانی نمی‌داد. او هم در لالیگا، هم در جام حذفی اسپانیا و هم در چمپیونزلیگ مجموعا فقط 17 بار بازی کرد که این میزان برای این بازیکن جاه‌طلب بسیار کم بود. به این ترتیب وی تصمیم گرفت در پایان فصل و با به پایان رسیدن قراردادش از کهکشانی‌ها جدا شود. یکی از تیم‌هایی که مصرانه می‌خواست این بازیکن را به خدمت بگیرد، شالکه بود. او حتی با سران این باشگاه ملاقات کرد و مذاکراتی هم صورت گرفت، ولی در نهایت یوونتوس تورینو را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد.

بعد از دیدار دوستانه شب گذشته آلمان مقابل امریکا از خدیرا سوال شد چرا به شالکه جواب رد داد. 

وی گفت:" من گفتگوهای خیلی خیلی خیلی خوبی با شالکه داشتم، با مربی این تیم یعنی دی‌متئو و با هورس هلت و کلمنس تونیس. مسئله بسیار جدی بود و روی آن فکر میکردم، ولی بعد از آن دیدم که این تیم وضعیت واقعا آشفته و بی‌ثباتی دارد، مربی‌اش هم اخراج شد. این اتفاقات برای من تعیین‌کننده بود و در نهایت تصمیم گرفتم مسیرم را به سمت ایتالیا کج کنم."

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 28 ساله که شب گذشته یک نیمه مقابل شاگردان کلینزمن بازی کرد، افزود:" یووه یک باشگاه قدیمی و بااصالت است که سال‌های اخیر یک سری مشکلاتی داشت با این وجود ثابت کرد که همچنان در عرصه بین‌المللی رقیب می‌طلبد. آنها فصل خیره‌کننده‌ای در چمپیونزلیگ داشتند و یک بازی خیلی خوب در فینال ارائه کردند. من احساس می‌کنم این باشگاه مثل یک خانواده مرا در میان خود خواهند پذیرفت. برای همین تقریبا مطمئن بودم که انتخاب درستی انجام داده‌ام."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین