کد خبر: ۳۰۲۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳

رونمایی از خودرو جدید Batman+تصویر

فیلم جدید بتمن در سال آینده میلادی روانه پرده سینماها خواهد شد و حالا در یک اقدام غیر معمول خودرو معروف او با ظاهر زرهی تر در یک نمایشگاه در نوادا رونمایی شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
خودرو بت موبیل جدید با یک شکوه و جلال مخصوص خود به صورت کامل در لاس وگاس نوادا رونمایی شد.

پیش از این ما تنها چند تیزر تند و سریع از سواری گرفتن بن افلک از این خودرو در یک ویدیو دیده بودیم ولی این برای نخستین بار است که وسیله نقلیه مرد خفاشی به صورت عمومی‌به نمایش در می‌آید.

رونمایی از خودرو جدید Batman+تصویر

این خودرو در فیلم بعدی بتمن با نام Batman v. Superman: Dawn of Justice در زیر پای بن افلک بوده که مجوز نمایش در یک نمایشگاه در لاس وگاس را به دست اورده است که البته از بت موبیل‌های ۳ فیلم قبلی بتمن با بازی کریستین بیل بسیار متفاوت تر است.

بت موبیل جدید دارای ظاهر کاملا زرهی است و در خارج از خودرو نیز در جلو با یک جفت اسلحع قدرتمند تجهیز شده و در داخل کاببین نیز دکمه‌های کنترل به همراه یک فرمان چند منظوره و حتی یک جوی استیک به چشم می‌خورند.

به گزارش خودروسازی، فیلم جدید بتمن در ۲۵ ماه مارچ ۲۰۱۶ بر روی پرده نقره ای خواهد رفت که در آن بن افلک در نقش بتمن، Jesse Eisenberg در نقش Lex Luthor و Henry Cavill در نقش سوپرمن ظاهر خواهد شد که البته انتظار داریم تا کاراکترهای جدیدی از DC در این فیلم همانند Justice League شاهد باشیم که از آن جمله می‌توان به Wonder Woman و Jason Momoa اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین