کد خبر: ۳۰۲۲۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴

«داعش» عناصر فراری «النصره» را شکار می‌کند

منابع محلی تاکید می‌کنند، «داعش» با گذاشتن کمین اقدام به شکار عناصر فراری گروه تکفیری «جبهه النصره» در مناطق اطراف عرسال می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 منابع محلی در منطقه القلمون تاکید کردند که گروه تروریستی تکفیری «داعش» اقدام به شکار عناصر فراری گروه تکفیری «جبهه النصره»، شاخه رسمی «القاعده» در سوریه می‌کند.

این منابع در این خصوص توضیح دادند که داعش با گذاشتن کمین در مناطق تحت سیطره‌اش در مناطق اطراف عرسال عناصر جبهه النصره که از میدان‌های نبرد و رویارویی با ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت حزب الله در منطقه القلمون فرار می‌کنند، را به دام می‌اندازد.

منابع مذکور گفتند: در روزهای اخیر مناطق تحت تصرف داعش اطراف عرسال به خصوص دو منطقه دشت میرا و دشت حمید شاهد کمین‌های متعددی از این دست بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس در دمشق،این درحالی است که ارتش سوریه و مقاومت حزب الله در ادامه عملیات‌هایشان در منطقه القلمون موفق شدند، مناطق شعاب النصوب، ابو حرب و سمعان در منطقه الجراجیر را آزاد کنند و کنترل آنها را در دست گیرند.

گزارش‌های میدانی از القلمون تاکید می‌کند که موارد بی‌شماری از فرار عناصر جبهه النصره در این مناطق به ثبت رسیده است، تکفیری‌هایی که فرار را بر رویارویی با ارتش سوریه و مقاومت حزب الله ترجیح می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین