کد خبر: ۳۰۲۵۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

چه کنسرت‌هایی در راهند؟

واحد نظارت وارزشیابی دفترموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۴ اجرای صحنه‌ای موسیقی در تهران را صادر کرد.
آفتاب‌‌نیوز : واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی سنتی «سیاوشان» به سرپرستی پویان خلیلی و خوانندگی سجاد مهربانی را صادرکرد. این اجرا در روز 29 خرداد ماه، ساعت 21، در یک سانس و در سالن فرهنگسرای نیاوران، با اجرای 9 قطعه برگزار می‌شود. «مقدمه سه‌گاه»، «ساز آواز» و «عروس گل از باد صبا» برخی از قطعه‌های این کنسرت هستند.

گروه موسیقی ارکستر ایرانی«هنر آوران» به سرپرستی کوروش متین و خوانندگی محمود صالحی، نیزمجوز اجرای صحنه‌ای، برای روزهای 18 و19 خردادماه، در یک سانس، ساعت 21 درفرهنگسرای نیاوران را ازواحد نظارت و ارزشیابی دریافت کرد. این گروه با اجرای 8 قطعه، همچون «لاله بهار»، «بی‌گاه» و «اینلخان»، برای علاقمندان به روی صحنه می‌رود.

دفتر موسیقی همچنین مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی پاپ «پالت» به سرپرستی روزبه اسفندارمز و خوانندگی امید نعمتی، درروز های 22 لغایت 24 خرداد ماه، دریک سانس، در تالار وحدت، با اجرای 12 قطعه، مانند «مثلث»، «خسروشیرین»، «بازباران» و «آنا» را صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، همچنین این دفترمجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی کلا سیک «تونیک» به سرپرستی رضا کهریزی را صادر کرد.این اجرادر روز اول و دوم تیر ماه، ساعت 21، یک سانس درتالاررودکی ،با اجرای 9 قطعه، همچون «بهار»، «معما» و «کوچ پرستوها» برگزارخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
0
0
یه مقدار دیر نیست برای این خبر رسانی؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین