کد خبر: ۳۰۲۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷

مرگ کارگر جوان در عمق 20 متری چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن تشریح عملیات هفت‌ساعته آتش‌نشانان برای نجات جان دو کارگر در عمق چاه، از مرگ یکی از آنان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ضمن تشریح عملیات هفت‌ساعته آتش‌نشانان برای نجات جان دو کارگر در عمق چاه، از مرگ یکی از آنان خبر داد.

"سید جلال ملکی" در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع حادثه چاه در ساعت 12:03 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان گروسی، میدان هدایت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل، مشاهده شد که در قطعه زمینی به وسعت 700 مترمربع به عمق 20 متر گودبرداری صورت گرفته است که در ضلع شمالی این گودبرداری کارگران در حال حفر یک چاه بوده‌اند که به یک‌باره دیواره‌های چاه ریزش کرده و دو کارگر افغان که در این چاه مشغول به کار بودند درون آن گرفتار شده‌اند.

ملکی با بیان اینکه یکی از کارگران در خارج و دیگری در داخل چاه گرفتار شده بود، گفت: با توجه به اینکه هر لحظه احتمال ریزش دیواره‌های چاه وجود داشت آتش‌نشانان با استفاده از بیل مکانیکی مشغول عملیات شدند که پس از حدود هفت ساعت عملیات توانستند کارگر 22 ساله افغانی را از داخل چاه خارج کنند و تحویل عوامل اورژانس دهند که مشخص شد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: کارگر دیگر نیز در حالی که دچار جراحاتی شده بود در همان دقایق اولیه نجات و به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

به گفته ملکی آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 19:03 به عملیات خود پایان دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین